اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از سفر غیرمنتظره وزیر ورزش و جوانان به اصفهان؛

انتقال مدیریت ورزشگاه نقش جهان به اصفهان منتفی شد

خبرگزاری فارس: با اعلام رسمی وزیر ورزش و جوانان، انتقال مدیریت ورزشگاه نقش جهان به استان اصفهان منتفی شد تا کماکان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مسئولیت تکمیل این ورزشگاه را بر عهده داشته باشد.

انتقال مدیریت ورزشگاه نقش جهان به اصفهان منتفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد عباسی روز گذشته بدون اطلاع‌رسانی قبلی سفری به اصفهان داشت و از روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان و سالن وزنه‌برداری اصفهان بازدید کرده و چند پروژه ورزشی را در شهرهای دولت‌آباد و کاشان افتتاح کرد.
عباسی در جریان بازدید از ورزشگاه نقش جهان که به همراه استاندار اصفهان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان صورت گرفت، اظهار داشت: انتقال پروژه ورزشگاه نقش جهان به اصفهان و تغییر دستگاه اجرایی آن مقدور نیست.
وزیر ورزش و جوانان با منتفی دانستن انتقال مدیریت ورزشگاه تاکید کرد: همچنان این پروژه زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با همکاری استان قرار دارد تا به مرحله تکمیل و بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط قانونی این انتقال وجود ندارد و ادامه عملیات احداث همچنان با مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با همکاری استان اصفهان ادامه پیدا می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تا زمانی که شرایط انتقال این پروژه به اصفهان به وجود نیاید عملیات ساخت و ساز با پیمانکار جدید باید دنبال شود.
در جریان بازدید وزیر ورزش، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیرعامل شرکت توسعه و اماکن ورزشی توضیحاتی پیرامون این ورزشگاه ارائه کردند.
تعدادی از هواداران سپاهان و ذوب‌آهن نیز در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند و دقایقی با عباسی درباره مسائل و مشکلات این دو باشگاه اصفهانی به گفت‌وگو پرداختند.
 
*‌ بازدید از بزرگ‌ترین سالن وزنه‌برداری خاورمیانه
وزیر ورزش و جوانان در دومین برنامه سفرش به اصفهان در خانه وزنه‌برداری اصفهان حضور پیدا کرد.
عباسی به همراه استاندار اصفهان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان با حضور در سالن وزنه‌برداری اصفهان از نزدیک در جریان احداث مراحل پایانی ساخت و ساز بزرگ‌ترین مجموعه اختصاصی وزنه‌برداری خاورمیانه قرار گرفت.
در این بازدید برخی از پیشکسوتان و قهرمانان وزنه‌برداری حضور داشتند و دقایقی با وزیر ورزش به گفت‌وگو پرداختند.
وزیر ورزش و جوانان از احداث این مجموعه بزرگ وزنه‌برداری در اصفهان به نیکی یاد کرد و افتتاح این پروژه را به سود وزنه‌برداری کشور دانست.
 
*‌ سفر به شهرستان فلاورجان و قول مساعد برای اتمام پروژه‌های ورزشی
وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر به استان اصفهان در سفر به شهرستان فلاورجان نسبت به مساعدت در ارتباط با تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام و تعمیر استخر این شهرستان ابراز خرسندی کرد.
عباسی در جلسه‌ای که در فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد در حضور فرماندار و نماینده مردم فلاورجان در شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: سرانه ورزشی فضاهای این شهرستان پایین است به همین دلیل تکمیل پروژه ورزشی نیمه‌تمام و بازسازی و افتتاح مجدد استخر ضروری به نظر می‌رسد.
وی ادامه داد: حدود 2هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که 6هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ در این زمینه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعتباری بیش از 200 میلیارد تومان در اختیار ندارد به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل این پروژه‌ها عزم خود را جزم کرده است اما نباید از نظر دور داشت که مجلس شورای اسلامی نیز باید در این زمینه با تصویب ردیف‌های بودجه در امر تسریع پروژه‌ها به دولت کمک کند.
 
*‌ افتتاح سالن چندمنظوره غدیر در دولت‌آباد
همچنین سالن چندمنظوره غدیر با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
این سالن در شرایطی به بهره‌برداری رسید که از زمان آغاز ساخت آن هشت ماه بیشتر نمی‌گذرد.
سالن چندمنظوره غدیر با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان به بهره‌برداری و افتتاح رسیده که این اعتبار در سال گذشته از وزارت نفت تأمین شده است.
 
*‌ سفر به کاشان
سفر به شهرستان کاشان و بازدید از امکانات ورزشی این شهر آخرین برنامه کاری وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان اصفهان بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر ورزش به این شهرستان بیان داشت: وزیر ورزش و جوانان برای دیدار با ورزشکاران و بازدید از امکانات ورزشی کاشان به صورت سرزده به این شهرستان سفر کرد.
حسین حیدریان افزود: برنامه سفر چندساعته وزیر به این شهرستان از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان این شهرستان آغاز شد.
وی ادامه داد: دیدار با قهرمانان و رؤسای هیئت‌های ورزشی و بررسی مشکلات آنها از دیگر برنامه‌های وزیر در سفر به کاشان بود.
حیدریان با اشاره به برنامه‌های سفر وزیر ورزش به کاشان تاکید کرد: عباسی همچنین از چند پروژه ورزشی شامل سالن 3هزار نفری امیرکبیر و استادیوم شهید فکری این شهرستان نیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و وضعیت این مراکز قرار گرفت.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول