اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رأی مجلس به عضویت دولت ‌در فدراسیون ورزش دانشگاه‌های آسیا‌

خبرگزاری فارس: مجلس به منظور تأمین نظر شورای نگهبان به دولت اجازه داد، در فدراسیون ورزش دانشگاه‌های آسیا به شرح اساسنامه پیوست این لایحه عضویت یابد.

رأی مجلس به عضویت دولت ‌در فدراسیون ورزش دانشگاه‌های آسیا‌
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) لایحه اعاده شده نظارت بر رفتار قضات از شورای نگهبان را مورد بحث و بررسی قرار داده و آنرا با 120 رای موافق، 26 رای مخالف و 23 رای ممتنع از 219 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس، رئیس قوه قضائیه در صورت تأیید رای قطعی دادگاه عالی رسیدگی به صلاحیت قضات، دستور اجرای آنرا صادر می‌کند.

وکلای ملت در این جلسه همچنین لایحه اعاده شده عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون ورزش دانشگاه‌های آسیا را مورد رسیدگی قرار داده و با 131 رای موافق، 8 رای مخالف و 10 رای ممتنع از 218 نماینده حاضر در صحن علنی، به تصویب رساندند.

مجلس به دولت اجازه داد در فدراسیون ورزش دانشگاه‌های آسیا به شرح اساسنامه پیوست عضویت یابد و نسبت به پرداخت حق عضویت مربوط اقدام کند. تعیین و تغییر دستگاه اجرایی طرف عضویت برعهده دولت است.

خانه ملتی‌ها در تبصره این ماده مقرر کردند که در اجرای اساسنامه ضمیمه این لایحه رعایت اصل 77 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول