اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در آستانه عید غدیر؛

وزیر دفاع از سه سلاح جدید ورزشی و شکاری رونمایی کرد

خبرگزاری فارس: خط تولید بومی مهمات ورزشی (ناوک) و سه نوع سلاح ورزشی شکاری، طی مراسمی با حضور سردار وحیدی افتتاح و رونمایی شد.

وزیر دفاع از سه سلاح جدید ورزشی و شکاری رونمایی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه عید سعید غدیر خم با حضور سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خط تولید بومی مهمات ورزشی (ناوک) و سه نوع سلاح ورزشی شکاری شامل سلاح‌های ورزشی نابل (اسکیت) و نابل (تراپ) و سلاح شکاری آرش، طی مراسمی افتتاح و رونمایی شد.
 
وحیدی در این مراسم اظهار داشت: سازمان صنایع دفاع بعنوان سازمان مادر در صنعت دفاعی باتوجه به قابلیت های منحصر بفردی که در اختیار دارد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خالی خود در زمینه طراحی و تولید انواع سلاح و مهمات شکاری و ورزشی فعالیت کرده و نیاز مشتریان داخل را به اینگونه سلاح ها و مهمات تأمین می‌کند.

 وی افزود: در استمرار این فعالیت‌ها، امروز شاهد رونمایی از سه نوع سلاح و بومی سازی ماشین آلات تولید مهمات ورزشی و شکاری هستیم.

 وزیر دفاع در ادامه گفت: سازمان صنایع دفاع با راه اندازی خط تولید این محصولات، گام مؤثر دیگری در راستای خودکفایی در این عرصه برداشته و سبد این نوع محصولات را کامل تر کرده، به جامعه ورزشی کشور تقدیم می‌کند.

وحیدی ظرفیت اسمی تولید این خط تولید را 15 میلیون فشنگ در سال اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی این خط تولید، نیاز کشور به انواع فشنگ‌های شکاری در گیج‌های 12 و 16 تأمین می‌شود.

وزیر دفاع، میزان تولید سلاح‌های جدید شامل نابل ورزشی (تراپ)، نابل ورزشی (اسکیت) و سلاح شکاری آرش در سال را با توجه به نیاز بازار به ترتیب 20 هزار، 1000 و 7000 قبضه اعلام کرد و افزود: این مهمات و سلاح‌ها از استاندارد و کیفیت بالایی برخوردار است.

وحیدی با قدردانی از تلاش متخصصین سازمان صنایع دفاع در طراحی و تولید سلاح و مهمات ورزشی و شکاری تأکید کرد: وزارت دفاع مصمم است کلیه نیازمند‌یهای کشور در حوزه سلاح و مهمات ورزشی و شکاری را تأمین و خودکفایی کامل را در این عرصه رقم بزند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول