اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرستان‌های غربی هرمزگان در مجلس تاکید کرد:

معرفی عاملان مسکوت ماندن پروژه‌های غرب هرمزگان

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان‌های غربی هرمزگان در مجلس ضمن انتقاد از وضعیت پروژ‌ه‌های حوزه انتخابیه خود، خطاب به مسئولان گفت: عاملان مسکوت ماندن پروژه‌های غرب استان را معرفی کنید.

معرفی عاملان مسکوت ماندن پروژه‌های غرب هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشستی در رابطه با پروژه‌های غرب استان، از استاندار هرمزگان خواست تا در مورد مسکوت ماندن اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌های متعدد عمرانی در غرب استان هرمزگان چاره اندیشی کرده و افرادی که به هر دلیل در این موضوع نقش دارند را به مردم معرفی کند.
وی گفت: ما با پیگیری‌های گوناگون در نشست‌های کمیسیون عمران در زمان تدوین بودجه در سه سال اخیر در سر فصل‌های مشخصی، اعتبار برخی پروژه‌های ملی را در قالب جداول بودجه گنجاندیم اما با گذشت بیش از هفت ماه از سال 1390 هنوز یک ریال به برخی از پروژه‌های بزرگ غرب استان که مردم چشم امید به آنها بسته‌اند اختصاص نیافته و همه این پروژه‌ها نیمه کاره رها شده‌ است.
جباری ادامه داد: هر ساله این مشکل برای پروژه‌های عمرانی رخ می‌دهد اما امسال این موضوع به اندازه‌ای حاد شده که عملا ادامه کار را مشکل ساخته و بسیاری از پروژه‌ها به تعطیلی کشیده شده است.
وی ادامه داد: چرا برخی مسئولان هر ساله با اعتبارات شهرستانی که از سوی تهران برای ابلاغ متمرکز به پروژه‌ها اختصاص می‌یابد، این چنین می‌کنند؟
نایب رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس خاطرنشان کرد: اگر واقعا شرایط توزیع اعتبارات ملی در استان‌ها به این شکل تداوم یابد، مجبور خواهیم بود طرحی را از تصویب بگذرانیم که در آن اعتبارات ملی به صورت متمرکز از تهران به شهرستان‌ها ابلاغ شود چرا که این شیوه از برنامه‌ریزی بودجه‌ای در استان، اعتماد مردم به دولت و نظام را خدشه‌دار می‌کند و عملا قول‌های متعددی که به مردم داده می‌شود را به سوی ناکارآمدی سوق می‌دهد که شایسته مردم بزرگ کشورمان نیست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول