اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار هرمزگان:

مقدمات ورزش بانوان ادارت هرمزگان فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: اقدامات اولیه و لازم برای ورزش هفتگی بانوان ادارات استان فراهم شده است.

مقدمات ورزش بانوان ادارت هرمزگان فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز طی جلسه‌ای در همین رابطه اظهار داشت: با پیگیری‌های مکرر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نسبت به فراهم‌سازی مقدمات سه ساعت ورزش هفتگی بانوان ادارات استان، اقدامات اولیه در این راستا صورت گرفته است.
وی از ورزش به عنوان عامل مهم تحرک، پویایی و نشاط برای بانوان نام برد و تاکید کرد: تحقق این برنامه می‌تواند انرژی مضاعف و نشاط و اشتیاق برای کار مضاعف را در جامعه بانوان کارمند استان ایجاد کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان نقش زنان را در حضور حداکثری بسیار مهم و راهگشا دانست و ادامه داد: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه همواره پا به پای مردان برای آزادی و سربلندی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی تلاش می‌کنند و این بار نیز با حضور در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی و بر طبل تو خالی دشمنان مبنی بر عدم حضور یا حضور کمرنگ مردم  مهر باطل خواهند کوبید.
بامری در ادامه با اشاره به توطئه و برنامه‌ریزی‌های دشمن و فعالیت‌های ضد فرهنگی شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای وابسته به استکبار برای نفوذ در جوانان، اضافه کرد: خانواده‌ها نقش موثری در خنثی‌سازی اهداف دشمنان دارند. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان  تصریح کرد: لازم است برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز برای آگاه‌سازی بانوان به عنوان محور تربیتی فرزندان صورت پذیرد.
انتهای پیام/غ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول