اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس هرمزگان مطرح کرد:

رشد 27 درصدی خودکشی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس هرمزگان گفت: طی 8 ماهه اخیر خودکشی‌های منجر به فوت در این استان نسبت به مدت مشابه 27 درصد رشد داشته است.

رشد 27 درصدی خودکشی در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس سردار محمدعلی آخوندی ظهر امروز در نشست خبری ماهانه خود ضمن تبریک هفته بسیج به بیان عملکرد پلیس طی 8 ماهه گذشته پرداخت.
وی در این راستا ادامه داد: در مدت یاد شده 439 هزار بار با واحد 110 پلیس تماس حاصل شده که از این تعداد بیش از 92 هزار مورد عملیاتی، 103 هزار مورد منجر به ارائه اطلاعات و راهنمایی از طرف پلیس و 215 هزار مورد تماس غیرقابل رسیدگی بوده است به نحوی که این تماس‌ها تماسی‌هایی بوده است که حضور پلیس در آن لازم نبود.
وی ادامه داد: همچنین در 8 ماهه گذشته آمار کل سرقت‌ها در این استان نسبت به مدت مشابه با کاهش 9 درصدی مواجه شده است، به‌طوری که در مبحث سرقت‌های مهم کاهش 14 درصد سرقت مشاهده می‌شود.
 وی ادامه داد همچنین در مبحث شرارت با موضوع چاقو و قمه‌کشی 48 درصد کاهش وقوع در 8 ماهه سال 90 نسبت به سال گذشته را داریم.
فرمانده انتظامی هرمزگان یادآور شد: در مبحث سرقت به عنف 38 درصد نسبت به سال گذشته مشاهده می‌شود.
وی همچنین با بیان اینکه در مدت مذکور گروگانگیری در استان 24 درصد کاهش یافته است، افزود: در این مدت شاهد رشد 27 درصدی خودکشی‌های منجر به فوت در استان نسبت به مدت مشابه بودیم.
آخوندی یادآور شد: بنا داریم در راستای بررسی دلایل وقوع خودکشی‌ها در استان، پروژه تحقیقاتی را انجام دهیم.
وی در ادامه سخنان خود افزود: در مدت زمان مذکور همچنین پلیس استان 143 نفر از افراد سابقه‌دار را در سطح جامعه در مقاطع زمانی مشخص برای کنترل و نظارت بیشتر به مراکز پلیس احضار کرده است.
همچنین 307 نفر از اراذل و اوباش خطرناک نیز در 8 ماهه اخیر در استان دستگیر شده‌اند.
این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: 205 قبضه انواع سلاح غیرمجاز نیز در استان کشف شده است.
وی همچنین افزود: طی این مدت 39 هزار مورد بازدید محسوس و غیرمحسوس نیز توسط ماموران پلیس از واحدهای صنفی انجام شده است.
آخوندی بیان کرد: طی این بازدیدها 507 واحد فاقد پروانه پلمب، 373 واحد صنفی به دلیل تخلفات مرتبط با امنیت اخلاقی و 43 واحد نیز به دلیل بکارگیری اتباع بیگانه پلمب شده است.
وی در بخشی از سخنان خود به دستگیری‌های مهم در استان طی 8 ماهه اخیر اشاره و در این راستا به دستگیر بزرگترین باند سرقت موتورسیکلت در رودان اشاره کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول