اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پی رقابت 27 قصه‌گو از شش استان صورت گرفت؛

راهیابی قصه‌گوی هرمزگانی به جشنواره بین‌‌المللی

خبرگزاری فارس: "معصومه بزاز جزایری" قصه‌گوی هرمزگانی به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.

راهیابی قصه‌گوی هرمزگانی به جشنواره بین‌‌المللی
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان هرمزگان در پی رقابت 27 قصه‌گوی برگزیده از استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و هرمزگان، تعداد شش نفر برگزیده و راه یافته به مرحله بین المللی قصه‌گویی معرفی و تقدیر شدند.
همچنین بر اساس رای هیئت داوران جشنواره، از بخش مربیان فرهنگی، آسیه رحمتی با قصه "رزمنده‌ای با تیر و کمان" از استان خوزستان، محمد جواد علیمردانی با قصه "رفیقِ نارفیق" از استان فارس و نرگس رومینا با قصه "هروله" از استان بوشهر به ترتیب ضمن کسب مقام نخست تا سوم این جشنواره به مرحله بین المللی قصه‌گویی راه یافتند.
همچنین در بخش برگزیدگان پیشین، بُسعاد طُبیشی با قصه "هدیه فرشته" از استان خوزستان و در بخش برگزیده مربیان ادبی و هنری، بهار ملک‌پور با قصه "کلوچه‌های خدا" از استان چهارمحال و بختیاری و سرانجام در بخش آزاد معصومه بزاز جزایری با قصه "هدیه خوبان" از استان هرمزگان موفق شدند به مرحله بین‌المللی راه یابند.
همچنین هیئت داوران جشنواره، آناهیتا یزدان‌شناس از استان بوشهر را به‌عنوان خردسال‌ترین قصه‌گوی جشنواره شایسته تقدیر دانست.
در این جشنواره همچنین برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی استان هرمزگان "فاطمه غلامزاده‌نخلی" با قصه "روشن‌ترین ستاره"، سمیه اسلامی با قصه "با بال‌های کوچک" ، "فاطمه جهانبخش" با قصه "دختر بابا" و "کلثوم رئیسی" با قصه "شیری که غمگین بود" حضور داشتند.
گفتنی است "بزازجزایری" برگزیده بخش آزاد جشنواره منطقه سه کشور بهمن‌ماه سال جاری در  ارومیه حضور می‌یابد تا در جشنواره بین المللی پانزدهم همراه با  قصه گویان برگزیده ایران و جهان قصه‌ بگوید.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول