اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

گردهمایی 6 هزار نفری بسیجیان گچساران

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران از گردهمایی 6 هزار نفری بسیجیان گچساران به‌مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

گردهمایی 6 هزار نفری بسیجیان گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بیژن بهروزی شامگاه یک‌شنبه به مناسبت هفته بسیج در نشست با اصحاب رسانه در گچساران اظهار کرد: بسیجی نیرویی کارآمد و سرمایه‌ای گرانبها برای اسلام و انقلاب و کشور بوده که با وجود آن، کشور از گزند دشمنان مصون مانده و راه‌های ترقی و پیشرفت با سرعتی بیشتر طی می‌شود.
مسئول امور فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران ابراز داشت: بسیج بر اساس ارزش‌های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن برخاسته ‌شدن از اعتقاد میلیونی مردم است.
بهروزی تصریح کرد: زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و همسو می‌بینند، به بسیج گرایش پیدا می‌کنند.
وی ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت را از جمله ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد و بسیجیان را وارستگانی رشد یافته در دامن فرهنگ اصیل اسلامی عنوان کرد.
بهروزی اصحاب رسانه را یکی از پایگاه‌های مهم و اصلی در بسیج دانست و گفت: تشکیل بسیج به‌عنوان یک حادثه و رویداد مهم بوده و اصحاب رسانه در تبیین جایگاه ارزشمند بسیج نقش مؤثری ایفا می‌کنند.
این مقام بسیج سپاه ناحیه گچساران، بسیج را یکی از هنرهای ارزشمند و یکی از کارهای معجزه‌آسای امام راحل عنوان و تصریح کرد: بسیج درخت همیشه سبز انقلاب اسلامی ایران است که دستور تشکیل آن در سال 58 از گنجینه ذهن امام خمینی (ره) صادر شد.
بهروزی با توصیف بسیج به " مدرسه عشق " بیان کرد: مدرسه عشقی که امام راحل بنا کرد اکنون به ارتش ده‌ها میلیونی تبدیل شده و ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی می‌دانند که در صورت حمله، بهایی سنگین برای برخورد با این ارتش وفادار به نظام و ولایت می‌پردازند.
وی ابراز داشت: ستاد دبیرخانه بزرگداشت شهید فهمیده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران قبل از فرا رسیدن هفته بسیج برنامه‌هایی برای این هفته در نظر گرفته است.
مسئول امور فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران افزود: فعال‌سازی ستاد شهید فهمیده ناحیه گچساران، بومی‌سازی برنامه‌های ابلاغی از سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای اجرا در گچساران، تشکیل کمیته‌های تخصصی، پیش‌بینی تدابیر حفاظتی هر برنامه اجرایی، اعزام مداحان و هیئت امنای مساجد به یاسوج و برگزاری جلسات با آنها از جمله اقدامات انجام شده برای اجرای برنامه‌های هفته بسیج در گچساران است.
بهروزی توزیع و تکثیر اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی در شش موضوع مشخص و برگزاری مسابقه فرهنگی از کرانه غدیر و مسابقه وبلاگ نویسی و تشکیل جلسه شورای اداری بسیج را از دیگر برنامه‌ها برای هماهنگی برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج عنوان کرد.
وی بیان کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران دهها برنامه‌ متنوع فرهنگی، سیاسی و آموزشی را در هفته بسیج بر اساس روزشمار و شعار روز هفته بسیج برگزار می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه از همه بسیجیان خواست تا در برنامه‌های هفته بسیج حضوری فعال داشته باشند.
به گزارش فارس، 30 آبان‌ماه تا 6 آذر هر سال به‌عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول