اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری؛

پایگاه‌های بسیج کارگری سپاه بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پایگاه‌های بسیج کارگری سپاه در این استان بهره‌برداری می‎شود.

پایگاه‌های بسیج کارگری سپاه بهره‌برداری می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حبیب الله ملکی عصر امروز در نشست با اتحادیه‌های کارگری این استان با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج‌ اظهار داشت: افتتاح پایگاه بسیج کارگری در شهرک صنعتی بروجن و پایگاه شیرو گوشت در هفته بسیج انجام می‌شود.
وی افزود: یادواره شهدای کارگر و کارمند روز چهارشنبه دوم آذرماه در مجتمع امام علی(ع) کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ در میدان دفاع مقدس شهرکرد برگزار می‌شود.
ملکی از برگزاری نخستین جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگران و تصویب اساسنامه این قشر نیز خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی شهرک صنعتی شهرکرد و مجتمع‌های کارگری در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این سازمان است.
مسئول سازمان بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بسیج یکی از اصلی‌ترین پشتیبانی‌های نظام است، گفت: این نهاد مقدس هر وقت لازم باشد، وظیفه خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفا می‌کند و خدمات آن منحصر به نقش آفرینی در جنگ نیست.
وی بسیج را مظهر خدمت صادقانه و بی‌توقع در کشور دانست و افزود: هر جا کاری نیمه‌تمام مانده، این دست بسیج است که آنرا به پایان می‌رساند.
ملکی ادامه داد: پیدایش بسیج و حضور بسیجیان در میدان‌ها و عرصه‌های گوناگون نیاز انقلاب و نظام همواره منجر به رنگ باختن امید و آرزوی دشمنان و به رغم تبلیغات سیاه و جنگ روانی مخالفان و مایه اعتماد، اطمینان و آرامش مردم نجیب و مؤمن کشور شده است.
به گفته وی حضور میلیون‌ها انسان عاشق و انقلابی و مشارکت خیره‌کننده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بالنده و نخبگان و متخصصان در بخش‌ها، سازماندهی متعدد و حرفه‌ای بسیج، این نهاد مقدس را به عنوان عظیم‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب و کیان کشور و همچنین سلاحی استراتژیک در عرصه بازدارندگی و مقابله با تهدیدات خارجی معرفی کرده است.
مسئول سازمان بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بسیج مجموعه عظیم مردمی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن به‌وجود آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول