اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ‌زنجان:

بسیج تکیه‌گاه بی‌بدیلی برای نظام محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: بسیج تکیه‌گاه بی‌بدیلی برای نظام محسوب می‌شود.

بسیج تکیه‌گاه بی‌بدیلی برای نظام محسوب می‌شود
حجت‌الاسلام محرم تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جایگاه بسیج برگرفته از فرهنگ اسلامی و عاشورا است، چرا که همه هویت و ارزش‌های دینی برگرفته از این اسلام است.
وی ادامه داد: بهره‌گیری بسیج از منبع عظیم اسلام و ارزش‌های اسلامی این نیرو روز به روز پویاتر کرده و با نشاط و تاثیرگذار در جامعه حضور دارد.
نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: حرکت بسیج همواره آمیخته با مبانی فکری و فرهنگی اسلامی است که همواره در راه حفظ آرمان‌های انقلاب نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کند.
وی یادآور شد: بسیج به عنوان مجموعه‌ای بی‌نظیر و بی‌بدیل در طول دروان انقلاب اسلامی همواره از دستاوردهای نظام به خوبی دفاع کرده است.
حجت‌الاسلام تیموری با بیان اینکه کشورهای غیراسلامی نیز با فرهنگ بسیج آشنا هستند، افزود: جایگاه بسیج در حال حاضر جهانی شده و توطئه‌های دشمنان با وجود این گروه خنثی می‌شود.
وی ادامه داد: بسیج با روحیه نشاط و شادابی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور داشته و الگوی خوبی برای جهان اسلام است.
نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: بسیج تکیه‌گاه بی‌بدیلی برای نظام محسوب می‌شود که با آرمان‌های خود در راستای مبارزه با ظلم و ستم در عرصه‌های بین‌الملل گام برداشته که این امر نشان از ترویج افکار بلند بسیج در جامعه جهانی است.
وی با اشاره  به خیزش‌های صورت گرفته در کشورهای منطقه، یادآور شد: استکبار جهانی از فرهنگ بسیج هراس داشته و با دیدگاه‌های خود در تضاد می‌بیند.
حجت‌الاسلام تیموری یکی از فلسفه‌های وجودی بسیج را خودباوری اعلام کرد و افزود: بسیج در مبارزه با قدرت‌های استعماری و استکباری بر می‌خیزد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج در جنگ سخت و در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرده است، بیان داشت: امروز بسیج در میدان جنگ نرم و در فضای سایبری و اطلاعاتی و ارتباطاتی برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان یادآور شد: بسیج در هر عرصه‌ای که توانسته وارد شده و عشق و ارادت خود را به نظام و انقلاب نشان داده است.
وی با بیان اینکه بسیج تنها داشتن کارت بسیجی نیست، افزود: برنامه‌های بسیج در قالب عضویت در نهاد خاصی نیست، بلکه این گروه با عشق و ارادت خاص جایگاه خود را در جامعه تثبیت می‌کند.
 نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه و حرکت‌های انسانی در جامعه بین‌الملل و مسلمانان کشورهای لبنان، فلسطین و تونس فرهنگ بسیجی ساری و جاری است و ادامه مبارزه با استکبار را نیز به عنوان شعار اصلی خود در نظر گرفته است.
وی بیان داشت: بسیج در همه عرصه‌ها فعال بوده و یکی از فعالیت‌های جدی و تاثیر گذار این گروه حفظ دستاوردهای انقلاب است.
حجت‌الاسلام تیموری تصریح کرد: بسیج در عرصه جنبش نرم‌افزاری و علمی در برابر توطئه‌های دشمنان به خوبی مقاومت کرده و فرهنگ ولایت مداری را در جهان پیاده می‌کند.
وی افزود: بسیج بدون روحیه ولایت مداری جایگاهی نداشته چرا که یکی از شاخصه‌های اصلی بسیج ولایت مداری و روحیه اطلاعت‌پذیری از ولایت است.
نماینده ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیج برای حضور گسترده‌تر در عرصه‌های مختلف ضروری است با اطلاعت از ولی‌فقیه دین را از آسیب‌ها و تهدیدات در امان دارد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول