اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار عظیمی در گفت‌‌وگو با فارس:

‌گروهک‌های ضدانقلاب ضربات جربان‌ناپذیری از بسیج و سپاه خورده اند

خبرگزاری فارس: ‌فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ‌گروهک‌های ضدانقلاب ضربات جربان‌ناپذیری از بسیج و سپاه خورده اند.

‌گروهک‌های ضدانقلاب ضربات جربان‌ناپذیری از بسیج و سپاه خورده اند
محمد‌نظر عظیمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه افزود: وجود بسیجیان در برقراری امنیت و دفاع از مرزهای کشورمان و مقابله با عوامل سرسپرده گروهک‌های ضدانقلاب نقش موفقیت‌آمیزی داشته است.
عظیمی تصریح کرد: بخشی از جغرافیای استان ما درگیر این موضوع است و بسیجیان در این عرصه فعال هستند و در برقراری امنیت موفق‌اند.
عظیمی ادامه داد: حضور عزیزان بسیجی در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی نیز موفقیت‌آمیز بوده است که اوج آن در طرح هجرت 3 تجلی پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: در اردوی راهیان نور نیز رشد بسیار خوبی داشته‌ایم سال گذشته 17 هزار نفر دانش‌آموز پسر سال دوم دبیرستان در قالب درس آمادگی دفاعی به جنوب اعزام شدند و امسال این رقم به 30 هزار نفر رسید و با تکمیل و آماده شدن اردوگاه ما در آبادان بنا داریم دانش‌آموزان دختر را نیز اعزام کنیم.
این فرمانده ارشد نظامی افزود: احداث پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های متخصصین بسیج، سالن‌های ورزشی در دو اندازه یک هزار و 360 متری نیز از برنامه‌های در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: در سال 90 بیش از 50 سالن ورزشی 360 متری برای حوزه‌های مقاومت ساخته می‌شود و ساخت 48 کانون متخصصین بسیج را هم در دست اقدام داریم.
عظیمی افزود: در موضوعات فرهنگی دو داستان چشمگیر در استان ما رخ داده است که کاروان فرهنگی با نوای کاروان و نمایش رزمی - فرهنگی ستارگان زمینی می‌باشد.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در بحث زیرساخت‌های اردوی راهیان نور غرب نیز بسیار جلو رفته‌ایم و امسال برای نخستین بار میزبان کاروان‌های بازدید کننده غرب بوده‌ایم که تا امروز این رقم 70 هزار نفر بوده است در حالیکه سال گذشته 30 هزار نفر بازدید کننده داشتیم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول