اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

بسیج سد محکم مقابل تهدیدات نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: بسیج سد محکم و بزرگی در مقابل تهدیدات نرم و سخت دشمنان است.

بسیج سد محکم مقابل تهدیدات نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا،کریم شعبانی عصر امروز در جلسه شورای اداری در سالن فرمانداری این شهرستان در آستانه فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان، اظهار داشت: تمام اقشار و خدمتگزاران صدیق جامعه در رده‌های سنی مختلف عضو واقعی و اصلی بسیج به شمار می‌روند.
وی، کارآیی اصلی و مهم بسیج را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران عنوان کرد و افزود: بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی بازوان قوی برای استقامت و پایداری نظام محسوب می‌شدند.
فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به مردمی بودن بسیج تصریح کرد: بسیج بدون وابستگی به تعلقات دنیوی به دنبال صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و ملت بوده و عهده‌دار نقش الهی و معنوی است.
وی با بیان اینکه بسیج سد محکم و بزرگی در مقابل تهدیدات نرم و سخت دشمنان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: برای حفظ و پابرجایی دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با تمام قوا از بسیج و بسیجیان نظام حمایت و حفاظت کنیم.
شعبانی اذعان داشت: با حضور نیروهای بسیج، سپاه و ارتش حمله ور شدن و یا فکر حمله به ایران از طرف کشورهای استکباری هرگز محقق نمی‌شود.
وی، گسترش نیروهای بسیجی در کشور را مهم دانست و اذعان داشت: قشرهای وسیعی از جامعه باید در دفتر الهی بسیج ثبت نام کنند تا فعالیت‌ها در این زمینه گسترش و شدت بیشتری یابد.
فرماندار صومعه‌سرا درباره حضور شهدای نخبه و برجسته بسیجی در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: این شهدا با افکار و آرمان‌های بلند و راسخ خود در صدد شکوفایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و خواسته‌های امام راحل بودند که با تمام جدیت و پشتکار در این راستا گام برداشتند.
وی، شهید عباس بابایی را یکی از این شهدای دوران دفاع مقدس دانست و افزود: شهید عباس بابایی علاوه بر خلبان ماهر و مقتدر، نماد یک بسیجی کامل در ارتش شاهنشاهی ایران بود.
شعبانی خاطرنشان کرد: تنها یک بسیجی مانند شهید بابایی در ارتش شاهنشاهی کافی بود تا ایران به اوج سرافرازی و عزت دست یابد.
وی، لباس بسیج را مقدس خواند و بیان داشت: درک قداست بسیج و لباس بسیجی امری مهم و ضروری است تا دشمن از میزان علاقه و طرفداری ملت به یک تشکل مردمی هراس داشته باشد.
این مسئول، شهید تهرانی‌مقدم را جزو افتخارات نظام و از بسیجیان نخبه کشور خواند و یادآور شد: سردار سرلشکر شهید حسن تهرانی‌مقدم از فرماندهان عالی‌رتبه سپاه پاسداران و یک بسیجی وظیفه شناس بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول