اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون هماهنگ‌کننده سپاه کرمانشاه؛

برنامه هفته بسیج در کرمانشاه اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نبی اکرم(ص) برنامه‌های هفته بسیج را اعلام کرد.

برنامه هفته بسیج در کرمانشاه اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قدرت‌الله احمدی‌پور در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری نشست اخلاقی جشنواره فیلم، مسابقات تیراندازی عشایر، اعزام گروه کوهنوردان به کوه الوند همدان، اعزام تیم‌های بومی به مسابقات کشوری و اعزام گروهان نمونه بسیجی محلی به تهران از برنامه‌های این روز اعلام کرد.
وی اظهار داشت: روز دوم با شعار "بسیج، سازندگی، خدمت‌رسانی" آغاز می‌شود و افتتاح پروژه‌های سازندگی، سالن‌های ورزشی، هم‌اندیشی دختران جوان، مسابقات آمادگی جسمانی خواهران، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی یادواره شهدای عشایر از برنامه‌های روز دوم هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه کرمانشاه گفت: روز سوم بسیج، خودباوری و جهاد علمی و برگزاری همایش علمی دانش‌آموختگان کشاورزی و منابع طبیعی، تجلیل از مدال آوران و نخبگان بسیج، نشست بصیرتی و روشنگری سیاسی، مسابقات تیراندازی و شنا در دو گروه خواهران و برادران با حضور نخبگان صنعتی بسیج از برنامه‌های این روز هستند.
وی ادامه داد: روز چهارم با شعار بسیج، ایثار و شهادت با برنامه‌‌های تجلیل از شهدای شاخص بسیج، رجب بیگی و افضل، تجلیل از چهره‌های علمی و عطرافشانی قبور شهدا، تجلیل از خانواده‌‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و دوره آموزشی مربیان عفاف و حجاب آغاز می شود و در این روز کوهپیمایی برادران در سراسر استان انجام می‌پذیرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه کرمانشاه گفت: روز پنجم با شعار بسیج، بیداری و جهان اسلام مقرر شده و در این روز دعای ندبه، حضور نمادین بسیجیان در نماز جمعه، مراسم پیاده‌روی خانواده‌های اساتید بسیجی، مسابقات فوتسال، سخنرانی فرماندهان بسیج و اجرای سرود حماسی بسیجیان برنامه‌ریزی شده است. 
احمدی‌پور گفت: روز ششم با شعار بسیج، جوانان و اقتدار و با برنامه‌های تجمع بزرگ و رژه حماسی بسیجیان در سراسر استان صبحگاه سراسری بسیجیان، زنگ بسیج در مدارس، اعزام تیم‌های دو و میدانی و تکواندوی خواهران به مسابقات کشوری، اجرای مسابقات بومی توسط خواهران رخ خواهد داد. 
معاون هماهنگ کننده سپاه کرمانشاه تاکید کرد: روز پایانی در هفته بسیج با شعار امر به معروف و نهی از منکر و با برنامه‌های همایش مدیران هیئت‌های مذهبی، روحانیون و مداحان، همایش نقش اسلام در هویت، همایش نهضت روشنگری، همایش رهیافتگان، مسابقات والیبال ویژه کارکنان، مسابقات تیراندازی بازنشستگان، تجلیل از شهدای امر به معروف و نهی از منکر به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول