اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان:

فرهنگ بسیج موجب جنبش‌های منطقه شده است

خبرگزاری فارس: دبیرجمعیت حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان گفت: حرکت فوق‌العاده و انقلابی بسیج موجب حرکت در عرصه‌های مختلف و جنبش‌های بی‌نظیر جهان شده است.

فرهنگ بسیج موجب جنبش‌های منطقه شده است
روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای بسیج در طول 32 سال گذشته است.
وی افزود: در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از نیروی عظیم بسیج در جامعه استفاده کرده و این فداکاری‌ها را به نسل جوان انتقال داد.
دبیر جمعیت حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان تصریح کرد: بسیج منبعث از فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه است که با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) تشکیل شده و از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی دفاع می‌کند.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بسیج در ادوار مختلف تاکید کرد و یادآور شد: بسیج شجره طیبه است که در پاسداشت اهداف نظام از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
صمدی ادامه داد: بسیج تنها مختص عرصه‌های دفاع و نظامی نیست بلکه برنامه‌ریزی‌های بسیج به صورت گسترده در صحنه‌های مختلف بروز یافته و به نحو مطلوبی در هدایت جامعه نقش دارد.
وی تصریح کرد: حرکت فوق‌العاده و انقلابی بسیج موجب حرکت در عرصه‌های مختلف و جنبش‌های بی‌نظیر جهان اسلام شده است.
دبیر جمعیت حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته است، خاطرنشان کرد: بسیج در بحران‌ها و رویدادهای مختلف جامعه را اداره کرده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی گفت: تامین معنویت، افزایش بصیرت نسبت به دشمن خارجی و جریانات سیاسی داخلی و نیز همگرایی، همسویی و تابعیت محض از ولایت مطلقه فقیه از وظایف  بسیج در این برهه از زمان است.
صمدی ادامه داد: با حضور اقشار مختلف بسیج در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و سازندگی این مرزوبوم امروز شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی هستیم.
وی شکیبایی، پایداری و همت در راه تولید علم‌، توسعه و تقویت تشکل‌های علمی‌، پژوهشی و فناوری مردمی از ویژگی‌های بسیج است.
‌وی بسیج را شجره طیبه گسترده‌ای عنوان کرد و افزود: ساماندهی این نیرو قدرت آن را دو چندان کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول