اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

اندیشه بسیج لرزه بر اندام دشمن انداخته است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: اندیشه راسخ و تمام نشدنی بسیج لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

اندیشه بسیج لرزه بر اندام دشمن انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در شهر گیوی اظهار داشت: بعد از تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) و آشنا شدن دشمنان از ماهیت و اصالت این نیروی مخلص دشمنی‌ها و ستیز با بسیج شروع شده به طوری که امروز شاهد آن هستیم که بسیجیان ما مورد غضب دشمن و اجانب قرار گرفتند.
وی اندیشه بسیج را اندیشه نورانی و شاکله آن را حدود و رعایت احکام و شریعت اسلام یاد کرد و افزود: بسیج کلمه طیبه‌ای است که ماهیت آن وفاداری به نظام و ارزش‌های اسلامی و ظاهر آن نیز دینداری و دلبستگی همیشه به انقلاب و راه امام است.
رئیس‌ساداتی با بیان این‌که بعد از گذشت دو دهه از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مؤسس بسیج آرمان بسیج در حال تبلور و درخشندگی خاص است، تصریح کرد: نباید تصور کنیم که بسیج محصول 30 سال گذشته است بلکه از صدر اسلام و حرکت بنیادین رسول گرامی بسیج شکل گرفته و در امتداد تاریخ بهترین خدمات را انجام داده است.
این مسئول با برشمردن برخی از ویژگی‌های بسیجی مخلص خاطر نشان کرد: اخلاص، ولایتمداری، ظلم‌ستیزی، دشمن‌شناسی، شهادت‌طلبی، مردم‌داری از جمله ویژگی‌های این کانون مهر و عاطفه و همگرایی ملی است و همه وظیفه داریم خود را بسیجی دانسته و در دفاع از انقلاب با روحیه بسیجی وارد میدان شویم.
رئیس‌ساداتی به خیره‌سری‌های دشمن و خوی بد آنها در به انزوا کشیدن انقلاب و ارزش‌های آن اشاره کرد و ادامه داد: استقلال کشور و پیروزی‌های ارزشمند به دست آمده عزت ایران اسلامی را بیش از گذشته نشان می‌دهد به طوری که سبب شده دشمنان این مرز و بوم از بسیجیان ما هراس داشته و کینه به دل بگیرند.
به گزارش فارس، فرماندار کوثر اضافه کرد: گفتار، رفتار و کردار بسیج باید عطر و بوی اسلام و معنویت بدهد و خلاف این امر هرگز نمی‌تواند اندیشه بسیج را در اذهان و افکار متبلور کند.
رئیس‌ساداتی در پایان سخنان خود گفت: در هفته بسیج برنامه‌های مناسبتی متنوع در شهرستان کوثر برگزار می‌شود و امسال به دلیل تقارن این ایام با آستانه ماه محرم سعی می‌کنیم برنامه‌ها با شور و عظمت خاص و با معنویت ویژه اجرایی شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول