اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه‌ لرستان خبر داد:

‌برگزاری 70 ‌برنامه متنوع در لرستان به مناسبت هفته بسیج

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت‌ابوالفضل (ع) لرستان گفت: 70 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، خدمات رسانی، اجتماعی و … به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان لرستان برگزار می‌شود.

‌برگزاری 70 ‌برنامه متنوع در لرستان به مناسبت هفته بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی حسین پازدار عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل پادگان امام حسین (ع) در خرم‌آباد از برگزاری گردهمایی 60 هزار نفری عاشقان ولایت در استان لرستان با عنوان برنامه اصلی هفته بسیج در لرستان اشاره کرد و گفت: در این گردهمایی 10 هزار نفر از بسیجیان در مرکز استان و 5 هزار نفر از بسیجیان در هر یک از شهرستان‌های استان با هدف تجدید بیعت مجدد را رهبر فرزانه انقلاب نمایش قدرت و ایجاد انسجام و تقویت روحیه جهادی حضور می‌یابند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت‌ابوالفضل (ع) لرستان گفت: این گردهمایی با سخنرانی یکی از مقامات برجسته کشور برگزار می‌شود.
پازدار اعزام 10 تیم امدادی از مرکز استان و سه تیم امدادی از هر یک از شهرستان‌ها به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: با اختصاص یک فروند بالگرد برای اعزام نیروهای امدادی به مناطق محروم حجم این خدمات افزایش می‌یابد.
وی برگزاری همایش هیئت‌های مذهبی و مداحان، برگزاری همایش معتمدان و سران قبایل عشایر، برگزاری همایش تجلیل از ممتازین، مخترعان و مبتکران دانشجوی بسیجی، برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه سازندگی، برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانش‌آموزی و تجلیل از مدال‌آوران استان را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در لرستان اعلام کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: نقش بسیجیان و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست به طوری که با رشادت‌های این افراد، افتخاراتی بزرگی نصیب ایران شد.
پازدار تصریح کرد: با گذشت بیش از دو دهه از جنگ نباید این تصور پیش آید، که آن اتفاقات تنها متعلق به همان سال‌هاست چرا که جهاد آن روزهای رزمندگان اسلام آسایش و عزت امروز ایران اسلامی را به همراه داشته است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان رشادت‌های بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل را ستودنی دانست و اظهار داشت: بسیجیان باید همچنان در راه دفاع از میهن و ارزش‌های اسلامی از هیچ چیزی ترسی نداشته باشد.
وی گفت: امروز به واسطه هجمه‌های دشمنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک امر مهم و اساسی است.
پازدار یادآور شد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای بیان گوشه‌ای از عملکرد این نهاد انقلابی در زمینه‌های دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی و ...است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر ضرورت مساعدت مدیران استان در زمینه برگزاری هرچه مطلوب‌تر برنامه‌های هفته بسیج گفت: اعتقاد داریم، که هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی کارکردهای فرهنگی، اجتماعی، علمی، خدماتی، دفاعی و امنیتی بسیج است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول