اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

امنیت و اقتدار کشور مرهون بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مردم از طریق سازماندهی سپاه، همیشه در صحنه حضوری آگاهانه را از خود به نمایش گذاشته‎اند که این امنیت و اقتدار، مرهون بسیج است.

امنیت و اقتدار کشور مرهون بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران که در سالن اجتماعات سپاه منطقه مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: هدف بسیج در کشور ساختن انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: بسیج تک بعدی نیست لذا هر ابعادی که در جامعه مطرح می‎شود بسیج در آن سهیم است چنانچه در ابعاد اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، نظامی، سازندگی و هر جایی که به مقتضای نیاز جامعه باشد نقش بسیج به خوبی مشهود است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به دو نکته اساسی از بیانات امام راحل خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) از شهادت فرزندش سید مصطفی به عنوان یکی از الطاف خفیه الهی نام برد که شروع این حرکت در کمتر از دو سال منجر به سرنگونی رژیم طاغوت و برپایی جمهوری اسلامی شد و از بسیج نیز به عنوان یکی از الطاف جلیه و آشکار خداوند یاد کرد که اکنون آثار آن را در دنیا می بینیم.
 بابایی متذکر شد: امروز الگویی که در میدان‌التحریر قاهره، یمن و لیبی به ‎وجود آمده از الگوی بسیج انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است و در حقیقت وقتی جنگ 33 روزه لبنان انجام گرفت گفته شد که بسیج لبنان در مقابل اسرائیل غاصب ایستاده و آن را شکست داده است و حماس، بسیج انقلاب اسلامی جهانی است که با روحیه بسیجی توانست 22 روز مقابل پنجمین ارتش قدرتمند جهان بایستد و آن را وادار به عقب‌نشینی کند که همه اینها به برکت بسیج است.
وی آموزش اعتقادی را سرلوحه کار بسیج و سپاه عنوان کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب اعتقادی است فلذا اکنون در زمینه‎های مختلف همچون آموزش‎های سیاسی، مباحث فرهنگی، آموزش تحکیم خانواده، آموزش فنی و حرفه‎ای و مباحث امدادی پیش‎بینی شده است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: سازماندهی و آموزش‎های مختلف در سپاه با هدف اینکه بتواند روزی برای بسیج یک دانشگاه ایجاد کند پایه‌ریزی شده تا بتواند نیازمندی فرهنگ ناب انقلاب اسلامی را برای مردم تامین کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول