اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

اجرای طرح نهضت ملی قرآن‌آموزی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح ملی نهضت قرآن‌آموزی در مدارس مازندران از اول آذر ماه سال جاری خبر داد.

اجرای طرح نهضت ملی قرآن‌آموزی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم توسط دانش آموزان در باشگاه فرهنگیان ساری اظهار داشت: اجرای طرح  نهضت ملی حفظ قرآن کریم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در کشور و استان مازندران در برنامه کاری آموزش و پرورش قرار دارد.
وی با اشاره به وحدت رویه‌ای که در آموزش و پرورش وجود دارد، تصریح کرد: با اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم که مطالبه اقشار مردم نیز هست وحدت در آموزش و پرورش به اوج خود می‌رسد.
مدیرکل آموزش پرورش مازندران با اشاره به مطالبات فرهنگی عامه مردم از آموزش و پرورش یادآور شد: آموزش و پرورش باید در همه مقاطع فرهنگی سرآمد باشد و اجرای این طرح در آموزش و پرورش باید توسط مدیران با قاطعیت پیگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اجرای طرح حفظ قرائت آیت الکرسی در همه مدارس مازندران در حال اجرایی شدن است و به بیشتر مدارس که مراجعه می‌شود بیشتر دانش‌آموزان این آیه شریفه را از حفظ قرائت می‌کنند.
امیری با اعلام اینکه با اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم فضای مدارس کشور قرآنی می‌شود، بیان داشت: اگر قرار است جامعه آرمانی داشته باشیم حفظ قرآن کریم در مدارس باید توسط مسئولان مدارس به طور جد پیگیری شود.
وی تاکید کرد: مدیران مدرسه و مسئولان آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا از فرصت‌های فرهنگی ایجاد شده به نفع مردم استفاده کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به تاثیر معنوی قرآن به شخصیت اجتماعی فرد یادآور شد: باید برای دانش‌آموزانی که در مدارس فعالیت قرآنی دارند گواهینامه و کارت فعال قرآنی شود.
مازندران 500 هزار دانش‌آموز دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول