اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربیان 80 مدرسه قرآنی جیرفت آموزش دیدند

خبرگزاری فارس: دوره آموزش قرآن کریم ویژه مدیران و مربیان 80 مدرسه قرآنی در محل کانون شهید قرشی شهر جیرفت برگزار شد.

مربیان 80 مدرسه قرآنی جیرفت آموزش دیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، صبح امروز  جلسه آموزش قرآن کریم ویژه مدیران و مربیان 80 مدرسه قرآنی به تعداد 180 نفر در محل کانون شهید قرشی با حضور وحید هاشمی مسئول گروه قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام علی اکبرعلیدادی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اظهار داشت: اهمیت موضوع مدارس قرآنی و اهدافی که این مدارس دنبال می‌کنند بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: مسئولیت سنگینی در این زمینه به دوش آموزش پرورش است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی در سطح کلان و استانی انجام شده است.
وحید هاشمی مسئول گروه قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز با استناد به آیات و روایات نسبت به اهمیت قرآن و جایگاه آن اظهار داشت: وظایف ما نسبت به این کتاب آسمانی بسیار سنگین است و باید در این زمینه فعالیت بیشتری انجام شود.
به گزارش فارس در این مراسم برنامه آموزشی سطح یک و دو ویژه عوامل مدارس قرآنی برگزار شد و همچنین در خاتمه کتاب نسیم انس به عنوان منبع در اختیار مربیان قرار گرفت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول