اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

دشمن به دنبال جدایی جوانان از معارف قرآنی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: دشمن در تهاجم و شبیخون فرهنگی جوانان ما را هدف قرار داده است و می‌گوید اگر این جوانان را خالی از معارف قرآنی کنیم، دیگر تعداد اینها مهم نیست زیرا دیگر سرباز اسلام نیستند و سرباز ما هستند.

دشمن به دنبال جدایی جوانان از معارف قرآنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری پیش از ظهر امروز در مراسم طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم برای دانش‌آموزان و فرهنگیان استان که در سالن اجتماعات شهید رجایی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در زمان جنگ وقتی که عرصه بر ما بسیار تنگ می‌شد و در روزهایی که تمام دنیا مقابل ما صف‌آرایی کرده بود، به قرآن پناه برده و سوره‌های قرآن را تلاوت می‌کردیم.
وی ادامه داد: در حین جنگ و در میدان نبرد نیز به آیات قرآن پناه می‌بردیم و هیچگاه در شادی‌ها، سختی‌ها و راحتی‌ها از قرآن غافل نمی‌شدیم و این رمز پیروزی و موفقیت ما بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: در آن دوران جوانان ما در پای منبرهای امام حسین (ع) بزرگ شده بودند و طاغوت از تربیتی که در مساجد و هیئت‌ها وجود داشت، غافل بود و شخصیت جوانان ما در این مکان‌ها شکل گرفت و جنگ هشت ساله را پشت سر گذاشتند.
وی افزود: امروز ابزار در دست نظام است، امروز در آموزش و پرورش با این فضای بسیار مهم و مخاطب گسترده می‌توان از این فضا و امکانات استفاده کرد و این مسیر را با شتاب بیشتری طی کرد.
صابری تصریح کرد: بحث قرآن، بسیار اهمیت دارد و دشمن روزی جسم و جان ما را هدف قرار داده بود و جوانان زیادی را از ما گرفت ولی بعد از هشت سال متوجه شد اشتباه می‌کند این شهادت‌ها سبب نمی‌شود که این انقلاب شکست بخورد بلکه انقلاب دارد محکم‌تر می‌شود و ریشه می‌دهد.
وی اعلام کرد: امروز درخت تنومند انقلاب میوه داده است و این ثمره، بیداری کشورهای اسلامی است و دشمن متوجه شده که چیزی پشت سر این مقاومت‌ها وجود دارد و آن چیزی نیست جز تربیت قرآنی و اسلامی، ولایت‌مداری و دین‌داری مردم بنابراین دشمن امروز اینها را هدف گرفته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تأکید کرد: نوجوانان ما که به سمت جوانانی پیش می‌روند بیشتر مورد آماج و تهدیدها قرار می‌گیرند و این تهدیدها همان تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم است و جوانان ما را هدف قرار دادند و می‌گویند اگر این جوانان را خالی از معارف قرآنی کنیم، دیگر تعداد اینها مهم نیست زیرا دیگر سرباز اسلام نیستند و سرباز ما هستند و اگر جوانان نسبت به قرآن و اسلام آشنا نباشند، بود و نبود آنها فرقی نمی‌کند زیرا مقاومتی شکل نمی‌گیرد.
وی یادآور شد: توطئه‌ها بیش از 30 است که وجود دارد و بعد از این نیز وجود خواهد داشت و این جوانان هستند که مورد هجوم دشمن قرار خواهند گرفت و باید آماده باشند و با آموزه‌های قرآنی می‌توانند به خوبی آماده شوند.
صابری عنوان کرد: این خوب نیست که کشوری بعد از 33 سال با توجه به آموزه‌های قرآنی به این مرحله رسیده است و جوان نسل چهارمی ما نسبت به قرآن بیگانه باشد و این طرح فضا برای انس بیشتر جوانان با قرآن را ایجاد می‌کند و این اقدام باقیات و صالحات برای معلمان است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول