اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

آرامش انسان در پرتو قرآن کریم شکل می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: تمامی آرامش، سلامت و امنیت روحی و روانی انسان در پرتو پرداختن به قرآن کریم شکل می گیرد.

آرامش انسان در پرتو قرآن کریم شکل می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی فراشی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نهضت طرح ملی قرآن کریم ویژه دانش‌اموزان و فرهنگیان استان در سنندج اظهارداشت: مومن کسی است که وقتی خلوت می‌کند یاد خدا باشد چرا که بهترین حالات انسانی ذکر الهی است.
وی با اشاره اینکه  در حال حاضر در دهه ولایت به سر می‌بریم، افزود: امیدواریم در این دهه بر تعمیق بخشیدن به مفاهیم قرآنی و کسب از فضائل قرآنی بهره‌مند شویم.
وی خاطرنشان کرد: انسان‌ها باید علاوه بر اینکه به فضل خداوند امیدوار باشند از اعمال خود بترسند و مواظب اعمالشان باشند چرا که مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: انسان‌هایی که تقوای الهی را در پیش بگیرند درها رحمت الهی به رویشان گشوده می‌شود و نباید نگران معیشتشان باشند.
حجت‌الاسلام فراشی تصریح کرد: هر جا که به قرآن کریم عمل شود مباحث کیفری، اختلافات و غیره کمرنگ و بسیار محدود است از این رو باید برای داشتن جامعه‌ای سالم درس‌های قرآن را در زندگی خود بکار ببریم.
وی یادآور شد: باید از محوریت و مرکزیت نظام جمهوری اسلامی بالاترین شکرانه را داشته باشیم چون معرف قرآن کریم است.
وی با اشاره به اینکه سعادت هر جامعه‌ای در به‌کار بردن و اطاعت از دستورات قرآن کریم است، گفت: اگر کشورهای جهان قرآن را به معنای واقعی در جامعه پیاده کنند دچار مشکلات نخواهند شد و مردم بهتر به حق و حقوق خود می‌رسند.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور قرآن را کتاب نور و هدایت عنوان کرد و بر به‌کار بردن دستورات الهی در جامعه تاکید کرد.
در این مراسم که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، سخنرانی وزیر آموزش و پرورش نیز به صورت زنده برای شرکت کنندگان پخش شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول