اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با موافقت معاونت هنری وزارت ارشاد؛

جشنواره تئاتر کودک برای 5 سال در همدان ماندگار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: قرار است معاونت هنری به مدت پنج سال برگزاری جشنواره کودک و نوجوان را به همدان بسپارد.

جشنواره تئاتر کودک برای 5 سال در همدان ماندگار می‌شود
شهرام کرمی دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به همدان اظهار داشت: با توجه به موافقت حمید شاه‌آبادی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شده است برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به مدت 5 سال به همدان واگذار شود.
وی افزود: این کار اتفاق بسیار خوبی است زیرا می‌توان برنامه‌ریزی برای 5 سال آینده را انجام دهیم. جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به مرحله‌ای رسیده که نیاز است مورد آسیب‌شناسی و تقویت قرار گیرد.
دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه در همدان توسط معاونت هنری گفت: تفاهم‌نامه این واگذاری آماده شده و روز پنج‌شنبه 19 آبان ماه با حضور معاونت هنری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به مدت 5 سال به همدان واگذار می‌شود.
کرمی در پایان خاطرنشان کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه حداقل می‌دانیم جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را تا 5 سال آینده خواهیم داشت، البته این جشنواره به یک دبیرخانه دائمی و برنامه‌ریزی دقیق احتیاج دارد تا بتواند در 5 سال آینده با موفقیت در همدان برگزار شود.
انتهای پیام/آ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول