اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره ارشاد تویسرکان:

جشنواره تئاتر کودک سلیقه را به ابتکار تبدیل می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: برگزاری جشنواره کودک در قالب نمایش‌های متنوع روزنه‌های سلیقه و استعداد را به دریچه‌هایی از ابداع، ابتکار و خلاقیت تبدیل می‌کند.

جشنواره تئاتر کودک سلیقه را به ابتکار تبدیل می‌کند
مهدی حاجی‌زین‌العابدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه تربیت غیر مستقیم با بهره‌وری کامل از نیروی انسانی هنرور و توانمند حوزه تئاتر در قالب برنامه‌های نمایشی مهم‌ترین مؤلفه محوری و کاربردی است، افزود: هم‌زمان با سراسر استان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شب عید قربان در شهرستان تویسرکان کلید خواهد خورد.
وی این مهم را مقدمه شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان خواند و اضافه کرد: استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده در راستای رشد و پرورش نیروی خلاق و آینده‌ساز این مرز و بوم مستلزم هم‌افزایی و همگرایی تمام مسئولان و عوامل اجرایی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان از برگزاری برنامه‌های متفاوت و جذاب در پروسه زمانی مشخص شده جشنواره در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم طراحی طولانی‌ترین نقاشی با حضور گسترده دانش‌آموزان شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج با عنوان یادمان شهید فهمیده در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی ارشاد این شهر برگزار می‌‌شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از اجرای مسابقه نقاشی در میان کودکان و نوجوانان در روستاهای شهرستان خبر داد و تصریح کرد: پس از ارزیابی کارشناسان آثار شرکت کننده در مسابقه، 18 اثر برگزیده و به مرحله استانی معرفی خواهد شد.
حاجی‌زین‌العابدینی یادآور شد: جشن بادبادک‌ها روز چهارشنبه 18 آبان همگام با سراسر استان در استادیوم شهید هرمزی شهرستان تویسرکان با هدف گسترش و نهادینه کردن نشاط و شادابی در بین کودکان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان امکانات و بسترهای ضروری در بخش‌های مختلف برای حضور حداکثری دانش‌آموزان شهرستان در جشنواره و برنامه‌های جانبی مهیا شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در پایان جشنواره تئاتر را زمینه‌ساز حضور فعالانه کودکان در عرصه‌های مختلف اجتماع خواند و اظهار داشت: برگزاری جشنواره کودک در قالب نمایش‌های متنوع روزنه‌های سلیقه و استعداد را به دریچه‌هایی از ابداع، ابتکار و خلاقیت تبدیل خواهد کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول