اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح جشنواره تئاتر کودک در شهرستان‌های همدان

خبرگزاری فارس: بار دیگر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شور و نشاط خاصی را در بین نونهالان و کودکان همدانی ایجاد کرده است که این امر با مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک در تمام شهرستان‌های استان اوج گرفت.

افتتاح جشنواره تئاتر کودک در شهرستان‌های همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر اظهار داشت: مراسم افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روز شنبه 14 آبان در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر با حضور کودکان و نوجوانان ملایری برگزار شد.
محمود مصباح افزود: این مراسم به دلیل مصادف شدن با روز عرفه و نیایش در روز شنبه ساعت 9 صبح با حضور کودکان برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند نیز از برگزاری آیین گشایش هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 10 صبح روز شنبه 14 آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان همراه با برگزاری مراسم قرعه‌کشی جایزه نشریه ویژه کودک و نوجوان جشنواره سال گذشته و اجرای نمایش کودک برگزار شد.
میثم مرادی افزود: در این مراسم از میان 600 نفر از دانش آموزانی که در مسابقه نشریه امید، ویژه کودکان و نوجوانان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سال گذشته شرکت کرده بودند به قید قرعه پنج دستگاه دوچرخه اهدا شد.
رضا قاسمی محجوب رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد نیز بیان کرد: افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هم‌زمان با اجرای نمایش در شهرستان همدان ساعت 9 صبح یکشنبه 15 آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری سید جمال‌الدین اسدآبادی با حضور کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار می‌شود.
محمد زین‌العابدینی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان نیز اظهار داشت: آیین گشایش هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در تویسرکان ساعت 9 صبح روز یکشنبه 15 آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی با حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن هم گفت: به مناسبت عید سعید قربان و مراسم افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ساعت 9 صبح روز یکشنبه با برنامه‌های شاد و متنوع در حضور مردم این شهرستان برگزار می‌شود. علی مرادی‌نور اعلام کرد: سخنرانی یکی از روحانیون شهرستان و  تجلیل از 114 کودک و نوجوان رزنی به نیت 114 سوره قرآن کریم از برنامه‌های این مراسم است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ هم گفت: 15 آبان ماه هم‌زمان با آیین گشایش هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان، مراسم افتتاحیه‌ای نیز در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان کبودراهنگ با همکاری آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار می‌شود.
سهیلا اسدزاده افزود: در راستای برگزاری افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک برنامه‌هایی چون موسیقی محلی، مسابقه شاد برای بچه‌ها و نمایش کودکانه اجرا می‌شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار هم اضافه کرد: همزمان با افتتاح هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، این جشنواره صبح روز 15 آبان در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان بهار نیز با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. فتح‌الله ضابطی افزود: در این مراسم برنامه‌های شاد و متنوع همراه با موسیقی برای کودکان و نوجوانان این شهرستان اجرا می‌شود.
در روزهای برگزاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان، در تمام مراکز شهرستان‌های استان دو سانس نمایش در صبح و بعد از ظهر اجرا می‌شود و جشن بادبادک‌ها و نقاشی‌های طولانی از دیگر برنامه‌های جنبی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان‌های استان همدان است.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 آبان در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین آغاز می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول