اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک:

جشنواره تئاتر کودک می‌تواند یک اتفاق بزرگ جهانی باشد

خبرگزاری فارس: دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: حمایت همه جانبه همدان از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند این جشنواره را به یک اتفاق بزرگ جهانی مبدل سازد.

جشنواره تئاتر کودک می‌تواند یک اتفاق بزرگ جهانی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شهرام کرمی یکشنبه شب در آیین افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره به مدت پنج روز پذیرای هنرمندان داخلی و خارجی برای اجرای نمایش است.
وی با بیان اینکه 30 گروه نمایشی متشکل از 320 هنرمند در این جشنواره به ارائه آثار خود می‌پردازند، افزود: امیدوارم در این مدت لحظات خوب و خوشی برای کودکان و نوجوانان همدانی رقم بخورد.
دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه از هنر تئاتر گفت: قطعاً این حمایت می‌تواند این جشنواره را به یک اتفاق بزرگ جهانی مبدل سازد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های استان همدان، گفت: در همدان اقتضائات مختلفی موضوعیت دارد که یکی از این ویژگی‌ها، توجه خاص این سرزمین به هنر است. سیدمحمد کاظم حجازی با بیان اینکه همدان در امر هنر و ارج نهادن به آن سبقه طولانی دارد، گفت: قبل از انقلاب اسلامی نیز هنر در همدان، یکی از اسباب مهم پیام‌رسانی بوده و دوستداران هنر نیز شرایط پویایی مناسبی را در همدان برای هنر فراهم کرده‌اند که این فضای رشد و نمو برای ارتقای هنر تئاتر نیز بوده است. وی بیان کرد: همدان در هر عرصه‌ای که وارد شده به خوبی اهداف را محقق کرده و هم راستا با ایران اسلامی و ارزش‌های متعالی آن گام برداشته است.
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه امروز همدان در عرصه علم و تکنولوژی و... دارای رتبه‌های بالای کشوری است، تصریح کرد: موضوعات مترتبی که در جامعه فرهنگ و ادب کشور نیز مطرح است به شایستگی در فضای پویای استان همدان مورد توجه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از حرکات صورت گرفته در دیار همدان منشأ گرفته از همت مردم ابن استان است که هنرمندان تئاتر باید همت بگمارند تا بتوانند در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توفیقات این دیار را معرفی کنند.
در این مراسم، "عمو قناد"،"عمو حمید" و گروه جمعه به جمعه،  با برنامه‌های شاد و متنوعی محفل شادی و جشن مفرحی را برای حاضران فراهم کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول