اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با همدان؛

جشنواره تئاتر کودک در اسدآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همزمان با استان همدان در اسدآباد برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر کودک در اسدآباد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، رضا قاسمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه به منظور ترویج و اعتلای فرهنگ، تئاتر کودک و نوجوان همزمان با برگزاری جشنواره در استان همدان در این شهرستان نیز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره به مدت چهار روز از 15 تا 19 آبان ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نمایش تئاتر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ساعات 10تا 12 و 15 تا 17 اجرا می‌شود، افزود: قصد داریم جشنواره کودک و نوجوان را نیز در بخش پیرسلمان و روستای جنت‌آباد برپا کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد در ادامه سخنانش گفت: موضوع تئاتر در جشنواره کودک و نوجوان با عنوان "پری دریایی" به کارگردانی خانم تکمه‌داش اجرا می‌شود.
قاسمی برپایی جشن بادبادک ها و مسابقه نقاشی با موضوع شهیدحسین فهمیده را از جمله برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خواند و افزود: از بین شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی به 20 نفر جایزه داده می‌شود. 
 معاون فرماندار اسدآباد نیز با اشاره به تأثیرگذاری جشنواره تئاتر بر کودکان و نوجوانان گفت: روانشناسی در تولید و تأثیر روانی بر مخاطب مد نظر است اما تأثیر تئاتر بر کودک فراتر از علم روانشناسی است. 
حمزه عبدکوند تصریح کرد: تئاتر کودک اجتماعی‌ترین نوع تئاتر است اما رویه‌های خودش را دارد چراکه با رشد جسمی رشد اجتماعی در انسان آغاز می‌شود و نخستین لبخندهای کودک به خاطر برقراری ارتباط است. 
وی در پایان سخنانش بر همکاری همه‌جانبه ادارات شهرستان برای برگزاری این جشنواره با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول