اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت می‌پذیرد؛

استقبال کودکان از هنرمندان داخلی و خارجی جشنواره تئاتر

خبرگزاری فارس: کودکان و دانش‌آموزان همدانی از هنرمندان داخلی و خارجی جشنواره تئاتر کودک در بدو ورود استقبال می‌کنند.

استقبال کودکان از هنرمندان داخلی و خارجی جشنواره تئاتر
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، کودکان و دانش‌آموزان همدانی از هنرمندان داخلی و خارجی جشنواره تئاتر کودک در بدو ورود استقبال می‌کنند.
مسئول کمیته تشریفات جشنواره در این خصوص گفت: 15 نفر از کودکان و دانش‌آموزان استان همدان از مهمانان خارجی و داخلی جشنواره تئاتر کودک به صورت نمادین در هتل باباطاهر با تقدیم شاخه گل، خواندن سرود و خیر مقدم استقبال می‌کنند.
ساسان ضیایی با بیان اینکه 14 آبان ماه میهمانان و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره وارد همدان می‌شوند تصریح کرد: نقشه جامع و سی دی گردشگری استان همدان به دو زبان فارسی و انگلیسی و بسته‌های فرهنگی شامل دفترچه یادداشت، کیف، برنامه هفتگی حضور در همدان و کتاب شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به مهمانان جشنواره تئاتر کودک اهدا می‌شود.
به گفته مسئول کمیته تشریفات هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان مأموران نظارت بهداشت و درمان و آمبولانس برای مواقع اضطراری در طول برگزاری جشنواره جلوی درب هتل باباطاهر مستقر می‌شوند.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از  15 تا 20 آبان ماه سال جاری در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول