اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

بهره‌مندی 15 هزار خانوار شهرکردی از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 15 هزار خانوار در قالب طرح مددجویی عادی از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 15 هزار خانوار شهرکردی از خدمات کمیته امداد
ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این تعداد خانوار با 38 هزار و 955 نفر مددجو از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند شدند.16 هزار و 300 خانوار نیز در قالب طرح شهید رجایی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
رستگار در ادامه از بهره‌مندی 180 خانوار زندانیان جرائم غیرعمد از خدمات حمایتی این کمیته خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال افزون بر 461 میلیارد ریال خدمات حمایتی به خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این تعداد خانواده شامل 511 نفر هستند که علاوه بر پرداخت کمک هزینه زندگی به سرپرستان خانوار دیگر خدمات حمایتی نیز به آنان ارائه می‎شود.
وی رسیدگی به 4 هزار و 500 مورد پرونده قضایی مددجویان این نهاد را از دیگر این کمیته به مددجویان برشمرد و گفت: از این تعداد بیش از یک هزار مورد دادخواست و شکوائیه و 200 مورد اظهارنامه بوده است.
رستگار خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک با افزایش تعداد پرونده‌های ارجاعی شوراهای حل اختلاف تخصصی ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان‌های هفت‌ گانه استان تشکیل خواهد شد.
وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعات املاک در این اداره‌کل خبر داد و گفت: تشکیل این بانک اطلاعاتی به‎صورت کامل و منسجم از دیگر اقدامات اداره حقوقی این نهاد در راستای حمایت از مددجویان این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون 12 هزار دانش‎‌آموز و دانشجوی زیر پوشش این کمیته از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند شدند.
وی گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیل و هزینه‌های تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده‌های آنان از مهم‌ترین این خدمات فرهنگی به‌شمار می‎رود.
رستگار خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال خدمات آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد ارائه شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول