اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم:

ایجاد اشتغال شاخص مهم فعالیت‌های کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: بحث اشتغال یکی از شاخص‌های اساسی فعالیت‌های کمیته امداد است و در این راستا اقداماتی صورت گرفته است و هرساله بر توسعه این تفکر و فضاسازی برای اشتغال افزوده می‌شود.

ایجاد اشتغال شاخص مهم فعالیت‌های کمیته امداد است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی امروز در مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی هزار و 110 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، در سخنانی با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: سفر با برکت رهبری 10 مصوبه برای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به همراه داشت.
وی ادامه داد: احداث 700 واحد مسکونِی که بخشی در قالب بلاعوض و بخشی در قالب تسهیلات در طول سه سال اجرایی خواهد شد، کمک جهیزیه دو هزار و 100 نفر از دختران زیرپوشش، گازکشی به هزار و 50 واحد مسکونی خانواده‌های زیرپوشش به ویژه روستاییان، تعمیر و بازسازی 350 واحد مسکونی خانواده‌های زیرپوشش، تهیه لوازم منزل برای بیش از هزار و 50 خانواده، کمک به هزینه تحصیل بیش از 800 دانشجو و سه پروژه عمرانی از مجموع مصوبات سفر رهبری است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: در این سفر جمعا 280 میلیارد ریال مصوب شد 140 میلیارد ریال در قالب بلاعوض و 140 میلیارد ریال در قالب تسهیلات بود.
جلالی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال جهاد اقتصادی، شعار همت، سلامت و توانمندسازی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
وی گفت: در طبقه‌بندی حمایت‌های اجتماعی بحث اشتغال و توانمندسازی در رتبه نخست این طبقه‌بندی قرار دارد، چرا که تمام انسان‌ها دارای توانایی‌های بوده و ظرفیت‌هایی دارند که اگر شناسایی شده و به کار گرفته شود تضمین کننده اقتصاد خانواده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه انسان‌ها در سایه توکل به خداوند، کار و کوشش به توفیق می‌رسند، بیان داشت: زمانی که انسان به این باور دست یابد که در این نظام آفرینش باید با جدیت تلاش کند، آینده موفقی برای آن جامعه رقم خواهد خورد.
جلالی ابراز داشت: امروز خانواده‌هایی که در جشن خودکفایی شرکت کرده‌اند در واقع به خودباوری دست یافته و تلاش و کوشش خود را مضاعف کرده‌اند.
وی تصریح کرد: بحث اشتغال یکی از شاخص‌های اساسی فعالیت‌های کمیته امداد است و در این راستا اقداماتی صورت گرفته است و هرساله بر توسعه این تفکر و فضاسازی برای اشتغال افزوده می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ابراز داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی در قالب سرمایه‌گذاری و در اختیار قرار دادن وام تسهیلات یکی از بسترهای حوزه کار و اشتغال است که تاکنون بیش از 9 هزار و 500 طرح اجرایی شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول