اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی:

85 درصد تعهد اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری 85 درصد از تعهد اشتغال این نهاد محقق شده است.

85 درصد تعهد اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: کمیته امداد با اجرای 2 هزار و 500 طرح اشتغال از 6 هزار طرح متعهد شده تا پایان سال 90، تاکنون بیش از 85 درصد از تعهد اشتغال خود را محقق کرده است.
وی با اشاره به اینکه سرانه و نرم تسهیلات اعطایی برای طرح‌های اشتغال بین 50 تا 200 میلیون ریال است، افزود: این نهاد تا پایان سال جاری برای 12 هزار نفر از جوانان نیازمند و مددجویان بستر شغل را فراهم می‌کند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی داشتن مهارت شغلی مرتبط و مجوزهای مربوطه برای تضمین موفقیت طرح‌ها را از جمله شرایط پرداخت تسهیلات عنوان کرد و گفت: طرح‌های اجرا شده در زمینه‌های تولیدی و خدماتی از جمله دام‌پروری، کشاورزی، صنایع کوچک، فرش بافی، صنایع دستی، خدماتی و صنفی است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این نهاد 9 هزار طرح فعال دارد، اظهار داشت: یکی از رویکرد های مهم پیشرو این نهاد توانمندسازی خانواده‌های مددجو است که با استعداد سنجی و آموزش خانواده‌های زیر پوشش و اعطاء تسهیلات سعی در ترغیب و تشویق آنان برای اجرای طرح‌های اشتغال است.
حسین‌پور همچنین از نظارت دقیق کارشناسان حوزه اشتغال و آموزش چهره به چهره مجریان در محیط کار خبر داد و افزود: اصل پشتیبانی و بازاریابی محصولات در طرح‌های اشتغال و خودکفایی این نهاد اصلی فراموش نشدنی است که با ایجاد تشکل‌های پشتیبان حل شده است.
وی با بیان اینکه با بهره گیری از تجارب خوب این نهاد در ایجاد اشتغال و همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به ریشه کنی بی کاری از جامعه و مصرف محصولات تولید کنندگان داخلی گام‌های موثری برداشته شده، افزود: این نهاد در پرداخت و تأمین اعتبار تسهیلات اعطایی به متقاضیان هیچ گونه کمبودی ندارد و افراد با ارائه مدارک مربوطه تسهیلات اشتغال را دریافت می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از توانمندی 60 درصد از مددجویان این نهاد در اجرای طرح‌های اشتغال خبر داد و گفت:  با فرهنگ سازی مناسب و بستر سازی 60 درصد از مددجویان کمیته امداد استان توانایی اجرای طرح‌های اشتغال را دارند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول