اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد زنجان خبر داد:

رشد 25 درصدی برنامه‌های آموزشی کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افزایش 25 درصدی برنامه‌های آموزشی این کمیته نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 25 درصدی برنامه‌های آموزشی کمیته امداد زنجان
علی عزیزخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی اقدام به آموزش 4 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد کرده‌اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: مددجویان مذکور قبلا توسط دفاتر این نهاد در سطح استان شناسایی شده‌اند.
وی افزود: مددجویان هدف این طرح به منظور کسب مهارت‌های لازم به مراکز آموزشی مورد تایید سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای معرفی می‌شوند.
عزیزخانی با بیان اینکه 660 نفر از مددجویان شناسایی شده از بین دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد هستند، ادامه داد: هدف از این اقدام ورود دانش‌آموزان به بازار کار پس از فارغ‌التحصیلی از مدارس است.
وی با مثبت ارزیابی کردن آموزش‌های مورد نظر اضافه کرد: با این آموزش‌ها دانش‌آموزان مهارت‌های لازم را به منظور یافتن شغل مناسب فرا می‌گیرند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اجرای آموزش‌های مهارتی را محدود به دانش‌آموزان ندانسته و گفت: در این راستا تعدادی از مددجویان متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی نیز مورد آموزش قرار می‌گیرند.
وی بیان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 750 نفر از مددجویان متقاضی مشاغل خانگی در حال گذراندن دور‌های آموزشی هستند.
عزیزخانی اجرای برنامه‌های آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در زمینه ارائه آموزش‌های تکمیلی را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و افزود: این آموزش‌ها به خانواده‌هایی که قبلا از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کرده‌اند، ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح‌های آموزشی یک‌هزار و 600 نفر از افرادی که قبلا از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان استفاده کرده‌اند، مورد آموزش قرار می‌گیرند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: آموزش‌های تکمیلی در راستای ارتقای سطح دانش علمی مددجویان زیر پوشش صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال هر سال از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای آموزش تعدادی از مددجویان واجد شرایط این طرح‌ اجرا می‌شود.
عزیزخانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز تعداد 3 هزار و 300 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد مورد آموزش قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه در سال‌جاری در مجموع بیش از 4 هزار نفر مورد آموزش قرار می گیرند، گفت: این تعداد دارای رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول