اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد زنجان خبر داد:

حمایت کمیته امداد زنجان از 19 هزار سالمند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 19 هزار سالمند زنجانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هستند.

حمایت کمیته امداد زنجان از 19 هزار سالمند
کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در زمینه ایجاد رفاه برای سالمندان زیر پوشش این نهاد اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه طرح شهید رجایی یکی از اقداماتی است که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر 13 هزار و 42 نفر از سالمندان زیر پوشش این نهاد از مشمولان این طرح هستند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به سالمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: یکی از خدمات ارائه شده به سالمندان زیر پوشش این نهاد توزیع سبد غذایی در بین این مددجویان است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 19 هزار و 830 نفر سالمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هستند، ادامه داد: همچنین در بین مددجویان این نهاد لوازم بهداشتی نیز توزیع شده است.
حسنی تقدیر از سالمندان نمونه را نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برشمرد و افزود: همچنین به منظور افزایش سطح آگاهی سالمندان زیر پوشش این نهاد کلاس‌های آموزشی برای آنها برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی برگزار شده به صورت چهره به چهره و با حضور اعضای خانواده سالمندان صورت گرفته است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اجرای طرح نشاط را نیز از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در زمینه ارتقای امید به زندگی در سالمندان عنوان کرد.
وی اعزام سالمندان زیر پوشش به مراکز سیاحتی را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برشمرد و ادامه داد: آزمون انجام شنوایی سنجی و بینایی سنجی از جمله اقداماتی است که توسط مسئولان این نهاد صورت می‌گیرد.
حسنی با بیان اینکه انجام طرح بینایی و شنوایی سنجی سالمندان به منظور ارتقای سالمندان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار این طرح اجرا می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد افزود: در هفت ماهه گذشته از سال‌جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اقدام به اعطای کمک هزینه جهیزیه برای 868
نوعروس زیر پوشش این نهاد کرده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین مبلغ کمک‌های اعطا شده به تازه دامادهای زیر پوشش این نهاد را نیز 856 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان کمک به 428 تازه داماد اعطا شده است.
وی یادآور شد: کمک‌های اعطا شده به نوعروسان و تازه دامادها در قالب کمک هزینه ازدواج به مددجویان زیر پوشش این نهاد بوده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول