اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان البرز:

کمیته امداد البرز امسال 4 هزار شغل ایجاد می ‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سهمیه اشتغال ما در سال 90 بیش از 4 هزار و 300 فرصت شغلی است.

کمیته امداد البرز امسال 4 هزار شغل ایجاد می ‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی سالارکیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما اشتغالزایی برای افراد زیرپوشش بوده و برای تحقق این منظور برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخشی از طرح‌های اشتغال‌زایی در استان البرز بر عهده کمیته امداد قرار گرفته و ما برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم.
این مسئول اعلام کرد: به فضل الهی تاکنون 80 درصد از برنامه اشتغالزایی کمیته امداد در استان البرز با وجود گذشت تنها 7 ماه از سال تحقق یافته و با تلاشی که انجام خواهیم داد، پیش از پایان سال به تعهدات باقی مانده نیز عمل می‌کنیم.
سالارکیا در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا کمیته امداد استان البرز تنها برای افراد زیرپوشش خود موظف به اشتغالزایی است؟ گفت: به طور طبیعی مسئولیت ما در قبال این افراد بیشتر است، اما در این موضوع تلاش داریم تا نیازمندانی که تاکنون زیر پوشش امداد قرار نگرفته‌اند نیز در صورت وجود شرایط لازم به کار گمارده و یا از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

کاهش آسیب‌های اجتماعی به واسطه افزایش فرصت اشتغال جوانان

وی تاکید کرد: کارشناسان علوم اجتماعی معتقدند که ‌ارتباط‌ بیکاری با آسیب‌های اجتماعی به صورت مستقیم است و اگر بتوانیم اشتغال جوانان را فراهم کنیم، بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی به طور طبیعی کاهش خواهد یافت.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز درباره نظارت بر نحوه خدمات‌دهی دستگاه‌های مختلف به افراد معرفی شده از سوی این اداره نیز گفت: پس از آنکه فرصت‌های شغلی فراهم شد و افراد را با اسناد رسمی به بانک‌های عامل معرفی کردیم، کار ما تمام نمی‌شود و به طور مداوم این پرونده‌ها را رصد می‌کنیم.
سالارکیا افزود: در این زمینه اگر متوجه شویم که افراد معرفی شده برای دریافت تسهیلات با مشکل روبرو می‌شوند، اقدامات لازم برای رفع مشکل را انجام خواهیم داد.
وی یکی از مشکلات خانوارهای زیرپوشش امداد برای دریافت تسهیلات بانکی را نداشتن ضامن عنوان کرد و گفت: این موضوع از حوزه اختیارات امداد خارج است، اما تلاش کردیم تا حد مقدور به این دسته از جویندگان کار نیز کمک کنیم.
این مسئول در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه تعداد فرصت شغلی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز در سال جاری ایجاد شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سهمیه اشتغال ما در سال 90 بیش از 4 هزار و 300 فرصت شغلی است.
سالارکیا در پایان گفت: خوشبختانه 80 درصد این آمار عملیاتی شده و مابقی پیش از پایان سال اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول