اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم؛

جشن خودکفایی 1110 خانواده کمیته امداد برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن خودکفایی هزار و 110 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیران استانی برگزار شد.

جشن خودکفایی 1110 خانواده کمیته امداد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم که ظهر امروز در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه قم، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور استاندار و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان حضور داشتند.
هزار و 110 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم توانستند با حمایت‌های این کمیته و میزان درآمدی که کسب کردند، مستقل شده و باعزت نفس به زندگی خود ادامه دهند.
برگزاری این جشن با حضور مسئولان ملی و استانی، می‌تواند زمینه‌ای به منظور خودکفایی دیگر خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را فراهم سازد.
این خانواده‌ها در 140 نوع زمینه شغلی مختلف که بخش اعظم آن صنایع‌دستی، کشاورزی، خدماتی، دامپروری، حمل و نقل و‌... به خودکفایی رسیده‌اند.
در استان قم در حال حاضر 22 هزار خانواده مورد پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که در سال جاری ایجاد فرصت شغلی برای 4 هزار و 500 نفر از سوی این نهاد در استان مورد توجه و اهتمام قرار دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول