اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم:

4500 شغل از سوی کمیته امداد قم ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: در سال جاری ایجاد 4 هزار و 500 شغل از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم پیش‌بینی شده است که بخشی از آن توسط وام‌های خود اشتغالی و بخشی دیگر از طریق سیستم بانکی فراهم می‌شود.

4500 شغل از سوی کمیته امداد قم ایجاد می‌شود
رضا باقری جوشقانی ظهر امروز در حاشیه مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی هزار و 110 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ایجاد 9 هزار و 500 طرح اشتغال از برنامه‌های سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده که در این بین هزار و 110 طرح به منظور خودکفایی و اشتغال تکمیل شده است.
وی ادامه داد: هزار و 110 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم توانستند با حمایت‌های این کمیته و میزان درآمدی که کسب کردند، مستقل شده و باعزت نفس به زندگی خود ادامه دهند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بیان کرد: این خانواده‌ها در 140 نوع زمینه شغلی مختلف که بخش اعظم آن صنایع‌دستی، کشاورزی، خدماتی، دامپروری، حمل و نقل و‌... به خودکفایی رسیده‌اند.
باقری جوشقانی خاطرنشان کرد: حداقل درآمدی که برای این افراد با ایجاد شغل به دست آمده است، 300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان بوده است.
وی افزود: برنامه اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال جاری ایجاد 4 هزار و 500 شغل پیش‌بینی شده است که بخشی از آن توسط وام‌های خود اشتغالی و بخشی دیگر از طریق سیستم بانکی فراهم می‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم تصریح کرد: تاکنون هزار و 500 طرح ایجاد شغل به سیستم بانکی استان ارائه شده است.
باقری جوشقانی با اشاره به آغاز بحث مشاوره در زمینه اشتغال عنوان کرد: 8 هزار و 300 خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از مشاوره شغلی بهره‌مند شدند تا علاقه و استعداد آنها شناسایی شود تا بتوانند در بخش آموزش حضور داشته باشند.  
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول