اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

کمیته امداد یکی از مراکز علمی قدرتمند کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: کمیته امداد یکی از مراکز علمی قدرتمند کشور بوده که یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است.

کمیته امداد یکی از مراکز علمی قدرتمند کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در دیدار با معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور اظهار کرد: بعد از انقلاب اثرات و برکات فراوانی را در بین نسل جوان شاهد بوده‌ایم و کمیته امداد تا‌کنون خدمات متنوع، گسترده‌ و قابل ستایشی را به ولی نعمتان جامعه ارائه داده است.
وی افزود: از آنجاییکه این نهاد مقدس از حیث فرهنگی توجه ویژه‌ای به خانواده‌ها دارد پیشنهاد می‌شود کمیته امداد در هر استان مدرسه‌ای ویژه تاسیس و دانش آموزانی را تربیت و تحویل جامعه دهد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد نیز بیان کرد: کمیته امداد در کنار خدمات متنوعی که به خانواده‌ها ارائه می‌دهد 600هزار دانش‌آموز و 120 هزار دانشجو تحت حمایت دارد و 700 هزار بازمانده از تحصیل که کار فرهنگی گسترده‌ای را می‌طلبد.
اکبر میرشکار با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های محوری حوزه فرهنگی این نهاد مقدس، توانمند‌سازی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت در امر تحصیل است، گفت: فارغ‌التحصیلی بیش از 200 هزار نفر از دانشجویان تحت حمایت نشان از ارزشمندی خدمات ارائه شده به این خانواده‌ها است که بسیاری از آنان سکان‌دار بسیاری از مناصب کلیدی و مدیریتی کشور هستند.
وی افزود: از دیگر برنامه‌های مهم این حوزه توانمندسازی فکری خانواده‌ها با هدف شناسایی استعدادهای بالقوه و شکوفا کردن آن‌ها است.
میرشکار با اشاره به اینکه رسالت و ماموریت این نهاد مقدس بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تدوین یافته، گفت: امیدواریم استعدادهای درخشان و نخبگان را شناسایی و در امر پرورش آنها به عنوان مسئولان و مدیران آینده نظام موفق باشیم.
مدیرکل کمیته امداد سیستان‌و بلوچستان نیز با اشاره به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سفر به کرمانشاه مبنی بر توجه ویژه مسئولان به جوانان مرزنشین گفت: استان سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های مرزی است که بالاترین آمار بافت جمعیتی جوان کشور را دارد که خود نیازمند کار فرهنگی گسترده‌ای است که نتیجه این مهم امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایدار منطقه خواهد بود.
محسن مسعودیان‌راد تصریح کرد: خانواده‌های امداد امروز به نیروهای توانمند و سرمایه‌های نظام و مدافع ولایت فقیه و رهبری مبدل شده‌اند.
مسعودیان راد ضمن ارائه گزارش در زمینه فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه فرهنگی این نهاد مقدس در استان ابراز امیدواری کرد که با همیاری و تعامل همه مسئولان شاهد حذف چرخه فقر در استان و متعاقب آن در کشور باشیم.
در این دیدار تعدادی از مدیران کل به ارائه پیشنهادهایی پیرامون مسائل فرهنگی پرداختند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول