اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

گچساران پیشرو در مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: آنچه که اکنون مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور کسب کرده و بخش زیادی از کسب مقام ارزنده سومی آن مرهون شتاب بیش از اندازه مسکن مهر گچساران است.

گچساران پیشرو در مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد است
سید اکبر علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: به برکت استقرار دولت عدالت‌محور نهم و دهم، چرخ توسعه کهگیلویه و بویراحمد و گچساران رشد و شتاب بیشتری به خود گرفته و اقشار مختلف مردم از خدمات این دولت بهره‌مند هستند.
وی اختصاص مسکن برای همه اقشار مردم را از سیاست‌های اصلی دولت و نظام عنوان کرد و گفت: باید روی ساخت ‌و سازهای مسکن مهر نظارت بیشتری از سوی دستگاه‌های متولی صورت گیرد تا کمترین مشکل در این زمینه به وجود آید.
فرماندار گچساران پروژه مسکن مهر این شهرستان را یکی از پیشروترین پروژه‌های مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت‌‌گرفته مقرر شد که هم‌زمان با تفکیک بلوک‌های آپارتمانی، اتحادیه مسکن مهر با هماهنگی و همکاری شهرداری نسبت به ارائه پایان کار اقدام کند تا خریداران اصلی دچار ضرر و زیان ناشی از دیرکرد وام بانک‌ها نشوند.
علیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت پروژه و تأکید ریاست جمهوری بر اجرا و تکمیل هرچه سریع‌تر مسکن مهر، همه ادارات، سازمان‌ها و نهادها برای تسریع در اتمام این پروژه باید تلاش و همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مسکن مهر گچساران مشکلی برای دریافت تسهیلات نداشته است، بیان داشت: بیش از 2 هزار و 768 واحد مسکن مهر در گچساران در حال ساخت بوده که در این ارتباط تاکنون افزون بر 750 میلیارد ریال در قالب تسهیلات هزینه شده است.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران از پرداخت 400 میلیارد ریال تسهیلات به 1 هزار و 300 واحد از طرح خودمالک مسکن مهر در گچساران خبر داد و مجموع تسهیلات پرداخت شده در قالب مسکن مهر گچساران را افزون بر یک هزار و 200 میلیارد ریال عنوان کرد.
علیزاده ابراز داشت: باید تلاش شود همزمان با احداث و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر، اقدامات و خدمات لازم آماده بوده تا ساکنان این پروژه پس از سکونت از خدمات آموزشی، بهداشتی و رفاهی لازم برخوردار شوند.
فرماندار گچساران از شهرداری، ادارات گاز، برق، آبفا، مسکن و شهرسازی، نوسازی مدارس، شبکه بهداشت و درمان و مخابرات خواست تا هرچه سریع‌تر و با قید فوریت، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای پروژه‌های خدماتی را انجام دهند.
علیزاده با ابراز رضایت از اجرای عملیات گازرسانی به این پروژه از پیمانکاران خواست تا ضمن هماهنگی با ادارات خدمات‌رسان، در رفع موانع احتمالی با این ادارات همکاری بیشتری داشته باشند.
وی تأکید کرد: دستگاه‌های خدماتی باید هرچه سریع‌تر نسبت به همکاری در زمینه پروژه مسکن مهر اقدام لازم را انجام دهند.
علیزاده با اشاره به ساخت مسجد مناسب در سایت مسکن مهر گچساران افزود: فضای سبز، خیابان و معابر و دیگر اماکن خدمات‌رسان نیز در این منطقه در در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه افزون بر یک هزار و 100 واحد از مسکن مهر گچساران آماده واگذاری است، افزود: پس از اتمام عملیات خدمات‌رسانی به این واحدها و آسفالت و آماده‌سازی کوچه‌های این سایت مسکن مهر به‌زودی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول