اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل:

سهمیه مسکن مهر اردبیل به 30 هزار واحد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: سهمیه استان اردبیل در ابتدا 26 هزار واحد مسکونی بود ولی به دلیل وجود متقاضی بیشتر این میزان به 31 هزار واحد افزایش یافته است.

سهمیه مسکن مهر اردبیل به 30 هزار واحد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خداوردی رحمانی پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی آشنایی با فناوری‌های نوین صنعتی‌سازی ساختمان در اردبیل با اشاره به اقدام مثبت دولت در چند سال گذشته در خصوص اجرای طرح مسکن مهر اظهار داشت: این اقدام گام مثبتی برای بهره‌مندی اقشار کم درآمد از مسکن استاندارد و ارزان قیمت است.
این مسئول با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی برای احداث مسکن مهر استان اردبیل خاطرنشان کرد: تا کنون برای 30 هزار و 500 واحد عقد قرارداد شده و در این خصوص 300 میلیارد تومان تسهیلات مسکن در سه بخش بافت‌های فرسوده، خود مالکین و مشارکت سه جانبه به متقاضیان ارائه شده است.
رحمانی در ادامه با بیان اهمیت صنعتی‌سازی ساختمان افزود: صنعتی‌سازی ساختمان امروزه موضوعی است که باید مورد توجه قرار گرفته و ساختمان‌ها خصوصا واحدهای مسکونی به این صورت ساخته شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل اظهار داشت: صنعتی‌سازی ساختمان در ایران از 50 سال پیش مطرح بوده و اکباتان از جمله شهرهایی است که کاملا به صورت صنعتی ساخته شده است.
رحمانی خاطرنشان کرد: 3 هزار و 500 واحد از واحدهای مسکن مهر استان اردبیل به صورت صنعتی و نیمه صنعتی ساخته شده است. 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول تاکید کرد: اگر ساختمان‌سازی از سنتی‌سازی به صنعتی‌سازی تبدیل شود سبب کنترل کیفی، پایین آمدن هزینه ساختمان‌سازی به صورت انبوه، کاهش حوادث ناشی از فرو ریختن ساختمان و بهبود وضعیت مبلمان شهری خواهیم بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول