اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از 5 هزار واحد مسکن مهر زنجان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان گفت: در دهه فجر امسال 5 هزار واحد از واحدهای مسکن مهر در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 5 هزار واحد مسکن مهر زنجان در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه شورای مسکن با اشاره به اینکه ‌از سال 88 تاکنون تعداد 24 هزار و 916 واحد مسکن در استان زنجان ساخته شده است، اظهار داشت: سهم مسکن شهری 28 هزار و 500 واحد بود که از این تعداد 13 هزار و 727 واحد به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع 35 هزار و 213 واحد سهم مسکن روستایی هدف‌گذاری شده تاکنون 22 هزار و 337 واحد به بهره‌برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: در مجموع از 63 هزار و 713 واحد هدف‌گذاری شده تعداد 36 هزار و 64 واحد مسکن شهری و روستایی به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه روزانه 38 واحد عقد قرارداد را در استان زنجان شاهد هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت تحقق 130 درصدی مسکن مهر را شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال‌جاری تعهد سال 90 محقق شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون از برنامه سال 91 تعداد  128 مورد پروانه ساخت صادر شده است.
‌باباپور با بیان اینکه تاکنون 85 درصد در پی‌سازی، 85 درصد در سقف، 73 درصد در سفت‌کاری و 48 درصد در نازک‌کاری مسکن مهر  پیشرفت وجود داشته است، یادآور شد: میانگین عملکرد در 28 روز گذشته 66.4 درصد در صدور پروانه، 11.2 درصد در اسکلت‌بندی، 23.7 درصد در سقف، 43 درصد در سفت‌کاری و 59 درصد در نازک ‌کاری بوده است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در بحث خود مالکین نیز 9 هزار و 648 واحد عقد قرار داد شده است، تصریح کرد: میانگین روزانه در 28 روز گذشته برای خود مالکین در معرفی به بانک 18.3 است.
وی با اشاره به واگذاری مسکن به صورت گروهی نیز گفت:در مسکن گروهی دو سایت در شهر زنجان و یک سایت دو هکتاری در شهر قیدار که در مجموع در زمینه مسکن گروهی تاکنون تعداد 2 هزار و 161 واحد معرفی به بانک صورت گرفته است.
باباپور ادامه داد: 19 هزار و 500 واحد مسکن مهر سهمیه سال 91 استان زنجان بود که همه محقق شده و 6 هزار واحد نیز مازاد از برنامه سال 91 در حال اجرا است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان زنجان افزود: تاکنون از مسکن مهر در استان زنجان تعداد 14 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول