اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی آمل خبر داد:

تحویل 2 هزار واحد مسکن مهر توسط بسیجیان مازندرانی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه آمل گفت: 2 هزار واحد مسکن مهر توسط بسیج سازندگی در شهرستان آمل در مازندران احداث و تحویل شده است.

تحویل 2 هزار واحد مسکن مهر توسط بسیجیان مازندرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجواد مجیدی صبح امروز در جلسه بسیج سازندگی این شهرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی در ساخت مسکن مهر هم وارد شده است، اظهار داشت: 2 هزار واحد مسکن مهر توسط بسیج سازندگی در شهرستان آمل احداث و تحویل شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 40 نفر نیرو در ساخت راه‌های روستایی آمل به کارگیری شده‌اند، افزود: این افراد با 24 هزار نفرروز 2 هزار متر مربع آسفالت انجام داده‌اند.
مجیدی با اعلام اینکه در امر پیشگیری از اعتیاد نیز بسیج سازندگی اقدام به آموزش به مردم در مساجد و تکایا می‌کند، یادآور شد: 16 هزار و 200 نفر در سال گذشته در شهرستان آمل از این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه نیروهای بسیج سازندگی در طرح مشترک با جمعیت هلال ‌احمر 42هزار و 298 روز کار انجام داده‌اند، گفت: در بخش فنی و حرفه‌ای نیز نیروهای بسیج سازندگی 2 هزار نفرروز فعالیت انجام داده‌اند.
مسئول بسیج سازندگی آمل با اشاره به اینکه هفت نفر از دانشجویان مرتبط در بخش ورزش شهرستان  630 نفر روز کار انجام داده‌اند، از به کارگیری 10 نفر از بسیجیان این شهرستان در اجرای طرح‌های گازرسانی خبر داد.
وی با بیان اینکه نیروهای بسیج سازندگی در بخش‌های تعاون روستایی، جهاد سازندگی و دامپزشکی نیز فعالیت داشته‌اند، گفت: در سال گذشته 45 نفر در بخش راه و ترابری به کارگیری شده‌اند.
مجیدی با اشاره به اینکه در سال گذشته بسیج سازندگی پنج خانه بهداشت و یک خانه عالم احداث و تحویل داده است، افزود: در یک از تعاونی‌های مسکن مهر بسیج سازندگی با ورود خود اقدام به احداث 2 هزار واحد مسکن کرده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 10 پایگاه مقاومت بسیج احداث شده است، اظهار داشت: در سال جاری نیز 22 پایگاه مقاومت و یک خانه بهداشت روستایی در این شهرستان احداث می‌شود.
وی گفت: امسال بخش زیادی از خانه‌های بهداشت روستایی در شهرستان آمل توسط بسیج سازندگی زیباسازی و بهسازی می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول