اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن قلعه‌گنج خبر داد:

مسکن مهر انگیزه‌ای برای ازدواج جوانان در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان قلعه‌گنج گفت: رونق گرفتن ساخت و ساز مسکن در جنوب استان کرمان به ‌ویژه در شهرستان قلعه‌گنج موجب گسترش انگیزه ازدواج در بین جوانان شده است.

مسکن مهر انگیزه‌ای برای ازدواج جوانان در قلعه‌گنج
حسین بهبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج با بیان اینکه در گذشته مشکل مسکن یک معضل برای جوانان این منطقه بود، اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که روند ساخت و ساز را در جنوب فراهم کرده، امر خیر و سنت پسندیده کپر زدایی و عمران روستایی طرح هادی است.
وی افزود: از سال 85 تا سال گذشته تعداد 12 هزار و 757 واحد مسکن روستایی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت و ساز بود که در بسیاری از روستاها کار به پایان رسیده و به مردم واگذار شده است.
بهبودی تصریح کرد: در بخش مسکن مهر480 نفر متقاضی معرفی به بانک، 360 انعقاد قرارداد، 170 واحد پایان کار و 40 واحد نیز 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی گفت: در بخش عمران روستایی از 215 روستا که در این شهرستان وجود دارد، 101 روستا فاقد طرح هادی بوده که از این تعداد 14 روستا طرح هادی اجرا شده است و شش روستای دیگر در سال جاری در دست اقدام است.
رئیس بنیاد مسکن قلعه‌گنج بیان کرد: در حال حاضر بیش از 4 هزار متقاضی وام مسکن در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد تنها اعتبار 500 واحد در سال 90 با هزینه هر واحد 100 میلیون ریال اختصاص یافته است.
وی افزود: نبود آمار دقیق در حوزه مسکن روستایی، تعلق داشتن زمین‌های در حوزه مسکن مهر به اراضی ملی از مشکلات در روند ساخت و ساز مسکن است.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان قلعه‌گنج گفت: رونق گرفتن ساخت و ساز مسکن در جنوب استان کرمان به ‌ویژه در شهرستان قلعه‌گنج موجب گسترش انگیزه ازدواج در بین جوانان شده است.
بهبودی با اشاره به سرشماری آمار نفوس و مسکن در آبان ماه سال جاری عنوان کرد: با اعلام دقیق آمار از مسئولان بنیاد استان درخواست اعتبارات لازم برای این مناطق را داریم و امیدواریم با اختصاص بودجه بنیاد مسکن بتوانیم، مشکل متقاضیان این منطقه را برطرف کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول