اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان خبر داد:

احداث 440 واحد مسکن مهر در کنگان و بنک

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان از احداث 440 واحد مسکن مهر در کنگان و بنک خبر داد.

احداث 440 واحد مسکن مهر در کنگان و بنک
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حیدر کردی ‌در بازدید از طرح‌های مسکن مهر در بندر کنگان اظهار کرد: طرح مسکن مهر از مهم‌ترین طرح‌های دولت نهم و دهم در راستای خانه‌دار کردن مردم و جوانان است و تاکنون شاهد نتایج ارزشمندی در این عرصه بوده‌ایم.
وی افزود: در شهرستان کنگان و در شهرهای پنج‌گانه این شهرستان، احداث مسکن‌های مهر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و چند پروژه تاکنون تحویل مردم شده است.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان از احداث 440 واحد مسکن مهر در کنگان و بنک خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون بیش از 440 واحد مسکونی مسکن مهر در بندر کنگان و بندر بنک در حال احداث و تکمیل است که پیش‌بینی می‌شود تا انتهای امسال بیش از 180 واحد مسکونی در بندر کنگان تحویل داده شود.
کردی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۳۰۰ واحد مسکونی مهر در شهر کنگان توسط تعاونی مسکن مهر در قالب ۲۵ بلوک ۱۲ واحدی در حال اجرا است که ۱۸۰ واحد آن در مرحله نازک‌کاری است و تا پایان امسال تکمیل و به واجدین شرایط تحویل داده می‌شود، ضمن اینکه تعداد ۱۲۰ واحد دیگر نیز در مرحله اتمام سفت‌کاری است و در نیمه نخست سال آینده تحویل می‌شود.
وی افزود: در شهر بنک نیز ۱۴۰ واحد مسکونی مهر در قالب ۱۰ بلوک ۴ واحدی بصورت ۲ طبقه با زیر بنای ۹۰ مترمربع در زمینی به مساحت 3 هزار متر‌مربع در حال اجرای عملیات سفت‌کاری است که تا انتهای شهریور سال آینده تحویل می‌شود.
کردی از راه‌اندازی کتابخانه عمومی تمبک در دهه فجر امسال خبر داد و عنوان کرد: احداث این کتابخانه با اعتبار ۴ میلیارد ریال یکی از پروژه‌های در دست اجرای بنیاد مسکن شهرستان است که در زمینی به مساحت هزار و 136 مترمربع و با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع به صورت اسکلت بتنی در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان کنگان از اجرای طرح هادی روستایی و اصلاح شبکه معابر کنگان توسط بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این طرح با اعتبار 6 هزار و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات منطقه ویژه اجرایی شده و به پیشرفت خوبی نیز رسیده است.
کردی بیان کرد: هم‌اکنون طرح جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی و سیلاب‌های محله تمبک با احداث ۱۳ دستگاه پل در دهانه و نیز قریب 4 هزار متر کانال دفع آب‌های سطحی با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل کمک‌های منطقه ویژه در دست اجراست که به فضل خدا به زودی تکمیل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: از تمام امکانات موجود در شهرستان استفاده می‌کنیم و فرماندار کنگان و مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز همکاری بسیار مطلوبی با ما دارند که موفقیت‌های بسیار خوبی نیز حاصل شده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول