اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر چهارم هیئت دولت صورت می‌گیرد؛

افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی گفت: بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی طی سفر چهارم هیئت دولت به استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی افتتاح شده است، اظهار داشت: تاکنون خدمات مهمی در بخش مسکن مهر در استان انجام شده است.
وی افزود: در حال حاضر نیز بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح در سفر هیئت دولت است که بیشتر این واحدها در شهرستان قاین و بیرجند قرار دارند.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته باید 14 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد تا مشکلات مردم در این بخش حل شود. باید با همت کلیه مسئولان و یاری بانک‌ها مشکل مسکن استان تا پایان سال 91 مرتفع شود.
وی به خدمات روبنایی صورت گرفته در مجموعه مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 13 مسجد در سطح پروژه‌های مسکن مهر استان در دست ساخت است که تاکنون یک باب از این مساجد در شهرستان قاین آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مشکات اختصاص زمین در شهرهای خضری، آیسک و مود اظهار داشت: جلساتی برای حل این مشکل برگزار شد که در حال حاضر این مشکل نیر در این شهرها مرتفع شده است.
رشید با تاکید بر انجام خدمات زیربنایی در مسکن مهر استان تصریح کرد: هیچ واحدی از مسکن مهر استان بدون آب و برق افتتاح نمی‌شود و بحث گازرسانی به این پروژه‌ها نیز در اولویت بعدی باید دنبال شود تا در اسرع وقت صورت گیرد و شرکت مخابرات نیز باید زیرساخت‌های لازم برای فروش اشتراک تلفن در سایت‌های مسکن مهر را فراهم آورد.
وی به اشکالات اعتباری برخی از دستگاه‌های متولی امور زیربنایی در تامین اعتبارات مورد نیاز اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌ها نیز باید با ارتباط با مرکز مشکلات اعتباری خود را حل کنند و در استان نیز ما نهایت همکاری برای تامین این اعتبارات را انجام می‌دهیم.
استاندار خراسان جنوبی افزود: ما در استان اولویت اختصاص اعتبار مربوط به تعهدات استانداری است که باید حل و فصل شود.
رشید تهیه مسکن برای همه اقشار مردم را از سیاست‌های اصلی دولت و نظام عنوان کرد و گفت: باید بر روی ساخت ‌و سازهای مسکن مهر نظارت بیشتری از سوی دستگاه‌های متولی صورت گیرد تا کمترین مشکل در این زمینه به وجود آید.
وی با اشاره به اختلاس بانکی صورت گرفته اظهار داشت: این مسئله نباید در روند خدمت‌رسانی به مردم و ارائه تسهیلات خللی را ایجاد کند چرا که هیچ بهانه‌ای در این زمینه قابل قبول نیست.
استاندار خراسان جنوبی وضعیت مسکن مهر در شهرستان بیرجند را متفاوت از گذشته توصیف کرد و افزود: عقب‌ماندگی‌ها در مسکن مهر بیرجند تا حدودی جبران شده است ولی هنوز وضعیت مطلوبی ندارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول