اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد:

بهره‌برداری از 16 هزار واحد مسکن مهر در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران از بهره‌برداری 16 هزار واحد مسکن مهر در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 16 هزار واحد مسکن مهر در مازندران
سید عیسی هاشمی‌حیدری در حاشیه بازدید از بیمارستان 320 تخت‌خوابی شهرستان ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به دو سال عقب ماندگی در ساخت مسکن مهر در مازندران تصریح کرد: یکی از دلایل عقب ماندگی ساخت مسکن مهر در مازندران نبود زمین بود که با توجه به شرایط موجد حدود 16 هزار مسکن مهر در یک ماه آینده در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به پروژه‌های در دست اجرا مسکن مهر در مازندران حدود 8 هزار پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که تا پایان سال 90 حدود 24 هزار خانوار مازندرانی فاقد مسکن خانه‌دار می‌شوند.
هاشمی حیدری با اعلام اینکه برای ساخت مسکن در مازندران حدود 104 هزار خانوار مازندرانی ثبت نام کردند، یادآور شد: از بین متقاضیان ثبت‌نام شده صلاحیت حدود 45 هزار نفر تایید شد که تحویل 24 هزار واحد مسکونی تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: برای 21 هزار متقاضی باقی مانده نیاز به بررسی بیشتر وجود دارد که براساس بررسی‌های انجام شده 12 هزار نفر را در قالب ساخت خودمالکی معرفی می‌شوند.
وی در توجیه طرح خودمالکی مسکن مهر در مازندران گفت: این طرح به علت کمبود زمین برای نخستین بار در مازندران کلید خورد و با استقبال مناسبی در تمام شهرهای کشور نیز در حال اجرا است.
معاون عمرانی استاندار مازندران یکی از دلیل موفقیت طرح مسکن مهر را معرفی طرح خودمالکی عنوان کرد و یادآور شد که مسئولان و دست اندرکاران ارشد ساخت مسکن از این طرح به عنوان یکی از راه‌های برون رفت مشکل مسکن مهر یاد کردند.
این مسئول عنوان کرد: ساخت مسکن مهر در مازندران با توجه به کمبود زمین بسیار مشکل بود که مسئولان استانی تلاش کردند که منویات مسئولان نظام را در برطرف کردن مشکلات مردم اجرایی کنند.
معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان از تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به مشکل مسکن مهر در مازندران خبر داد و اذعان داشت: در این کمیته تلاش می‌شود که مشکلات متقاضیان مسکن مهر به به صورت تعاونی اقدام کردند برطرف شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول