اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان عنوان کرد:

طرح مشکل متقاضیان مسکن مهر زنجان با رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به مشکلات متقاضیان مسکن مهر در بحث مالی گفت: در جلسه استانداران به ریاست جمهوری بحث جریمه و مشکل مالی متقاضیان مسکن مهر با رئیس جمهور مطرح شد.

طرح مشکل متقاضیان مسکن مهر زنجان با رئیس جمهور
به  گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای مسکن با اشاره به روند اجرای مسکن مهر در استان زنجان گفت: مسکن مهر استان زنجان در بین سایر استان‌ها همچنان پیشتاز است.
وی با بیان اینکه همه مدیران در دستگاه‌های مربوط به پروژه مسکن مهر از جمله سازمان مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای طرح مسکن مهر با جان و دل کار کرده‌اند، اظهار داشت: در مدیریت، زمان‌بندی و حساسیت موضوع کارها در استان زنجان به نحو احسن صورت گرفته به طوری که استان زنجان به عنوان الگو برای سایر استان‌ها در بحث مسکن مهر به شمار می‌آید.
استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات برخی متقاضیانی که به دلیل عدم توان مالی قصد انصراف دارند توسط کمیته امداد حل می‌شود، افزود: به دستور رئیس جمهور گرفتن جریمه نیز به هر دلیلی ممنوع شده است.
در ادامه این جلسه مدیر عامل مجمع خیرین مسکن ساز استان زنجان با شاره به عملکرد مجمع خیرین استان زنجان گفت: تاکنون خیرین مسکن ساز استان زنجان تعداد واحدهای با رقم پایین آماده می‌کرد که با هدف‌گذاری یک هزار واحدی برای پایان سال 91 سهم خیرین مسکن ساز در این بخش چهار رقمی می‌شود.
جواد تارانتاش با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 90 واحد مسکن‌های ساخته شده آماده بهره‌برداری است، خاطر نشان کرد: سهم شهرستان ابهر 160 واحد بود که به 198 واحد رسیده و 120 واحد دیگر نیز آماده کلنگ‌زنی و 12 واحد نیز در حال اتمام است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان سلطانیه 16 واحد با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، تصریح کرد: در شهر حلب شهرستان ایجرود برای ساخت مسکن  20 واحد زمین تحویل گرفته شده است.
مدیر عامل مجمع خیرین مسکن‌ساز استان زنجان با بیان اینکه زمین  60 واحد مسکن شهرستان خرم‌دره و 160 واحد شهرستان خدابنده با مشکل مواجه شده است، خاطر نشان کرد: در شهرستان طارم 40 واحد هدف‌گذاری شده که به زودی 20 واحد آن کلنگ‌زنی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه واحدهای خیرین مسکن‌ساز استان با امکانات مورد نیاز ساخته می‌شود، افزود: در ساخت مسکن‌های خیرین به کیفیت و امکانات آن توجه شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول