اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی خراسان شمالی خبر داد:

بررسی 183 درخواست واگذاری زمین در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی از بررسی 183 فقره درخواست واگذاری زمین در استان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

بررسی 183 درخواست واگذاری زمین در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی، موسی صابری گفت: این درخواست‌ها در زمینه کشاورزی و دامداری 46 مورد جمعاً به مساحت 331 هکتار در زمینه طرح‌های غیرکشاورزی و صنعتی 38 مورد جمعاً به مساحت 113 هکتار به مدیریت امور اراضی اختصاص داده شده است.
وی اضافه کرد: تقاضاهای بنیاد مسکن برای توسعه مسکن روستایی هشت مورد جمعاً به مساحت 84 هکتار و در سایر بخش‌های مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی و نهاده‌های عمومی جمعاً به مساحت 561 هکتار جانمایی و اختصاص داده شده است.
صابری یادآور شد: در این زمینه، اقدامات لازم انجام و پاسخ‌های لازم به متقاضیان داده شده است.
وی تصریح کرد: درخواست‌های مذکور از طریق مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی به این اداره کل واصل شد و موضوع طرح‌های پیشنهادی در مناطق مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: اداره ممیزی و استعدادیابی اراضی این اداره کل علاوه بر نظارت بر کمیته‌های استعدادیابی شهرستان‌ها، وظیفه پذیرش درخواست‌های واگذاری اراضی و بررسی و انجام اقدامات قانونی لازم را نیز بر عهده دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول