اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأخیر 3 ساله؛

ساختمان دانشکده منابع طبیعی به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید این دانشکده گفت:ساختمان جدید این دانشکدهبنا به دلایل مختلف با تأخیر 3 ساله به بهره‌برداری رسید.

ساختمان دانشکده منابع طبیعی به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نصرالله محبوبی شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید این دانشکده ارتباط با مراحل ساخت ساختمان جدید این دانشکده اظهار کرد: کلنگ ساختمان جدید در سال 85 به زمین زده شد و با پیگیری‌های مکرر رئیس دانشگاه صنعتی در یک سال ظرف مدت یک سال و هشت ماه به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه این دانشکده در نوع خود از هر نظر کم نظیر است، افزود: زیر بنای این دانشکده 8هزار و 500 متر مربع است و دارا 15 آزمایشگاه تحقیقاتی، یک آکواریوم،30 اتاق برای اعضای هیئت علمی دانشگاه،سالن آمفی‌تئاتر، سالن مطالعه برادران و خواهران و نیز دیگر امکانات رفاهی ـ علمی است.
رئیس دانشکده منابع طبیعی با اشاره به تاریخچه این دانشکده افزود: این دانشکده در سال 1372 با حمایت‌های دکتر سقائیان نژاد در مجموعه دانشکده‌های دانشگاه صنعتی اصفهان قرار گرفت و جای خود را در سطح کشور به خوبی باز کرد.
وی همچنین اظهار داشت: این دانشکده تا کنون 350 دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت کرده است از سال گذشته نیز پذیرش دانشجوی دوره دکتری در رشته مرتع را داشته و در آینده نیز در رشته‌های شیلات و منابع طبیعی به جذب دانشجوی دوره دکتری می‌پردازد.
به گزارش فارس، در ادامه این مراسم مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان در ارتباط با این پروژه گفت: طرح ساختمان جدید دانشکده منابع طبیعی در سال 1389 پیشرفت فیزیکی در حدود 30درصد داشته و در تیر ماه همان سال به دستور موکد رئیس دانشگاه صنعتی یک ماه صرف بازنگری طرح و تجدید نظر در معماری نما و معماری داخلی و اولویت‌های دانشکده شد.
قادریان افزود: در این مدت تیم اجرایی و نظارتی پروژه نیز تغییر اساسی کرد و پروژه بر اساس طرح و زمان‌بندی جدید از مرداد ماه سال 1389با سرعت و قوت آغاز شد و تا انتهای سال 89 پیشرفت 70درصدی داشت که امروز به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به برخی تفاوت‌های این ساختمان با ساختمان‌های دیگر دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: بهینه‌سازی مصرف انرژی به ویژه مبحث 19 در این ساختمان رعایت شده است که می‌توان به استفاده از پنجره‌های دوجداره، دیوارها و سقف دوجداره، ورودی دوجداره، مدیریت نیمه هوشمند هواساز و فن‌کوئل‌ها و طراحی و اجرای نما و معماری داخلی متفاوت اشاره کرد.   
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول