اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

افراد بومی در اولویت واگذاری زمین هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: اولویت واگذاری زمین در روستاهای حاشیه شهر بیرجند با مردم بومی است.

افراد بومی در اولویت واگذاری زمین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی قاسم‌زاده نداف ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری روستای دستگرد با اشاره به اینکه دهیار در روستا نماینده دولت است، اظهار داشت: باید مردم روستاها با دهیار روستا همکاری زیادی داشته باشند.

وی به خدمات دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی وظیفه همه مسئولان بوده ولی همکاری مردم با مسئولان بسیار ضروری است و باید همکاری زیادی صورت گیرد.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: در دولت نهم و دهم فعالیت‌های زیادی صورت گرفته و باید قدردان این دولت بود و نباید خدماتی که در این دولت انجام گرفته نادیده گرفت.

قاسم‌زاده نداف همکاری و وحدت مردم را رمز پیشرفت دانست و گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی هم در وحدت و همدلی رزمندگان بوده است و باید این درس‌ها سرلوحه زندگی خود قرار داد.

وی مشکل حمل و نقل روستای دستگرد را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به مذاکراتی که با شهرداری بیرجند صورت گرفته به زودی مشکل حمل و نقل مردم روستای دستگرد و با مستقر کردن یک دستگاه واحد اتوبوسرانی حل می‌شود.

فرماندار به بحث حاشیه‌نشینی اشاره کرد و افزود: اولویت دریافت زمین با افراد بومی و ساکن روستا بوده و افرادی که زمین تحویل می‌گیرند باید در مدت معین زمین را بسازند در غیر این صورت زمین از آنها گرفته می‌شود.

قاسم زاده نداف همکاری مردم روستای دستگرد را در بحث رفع مشکل حاشیه‌نشینی بسیار زیاد دانست و گفت: امید است با همکاری مردم بتوانیم در نقاط مختلف بیرجند مشکل حاشیه‌نشینی را حل کرد.

دهیار روستای دستگرد نیز با اشاره به اینکه زمین ساختمان دهیاری توسط مردم تامین شده است، افزود: مساحت زمین 600 متر بوده و نزدیک به 12 میلیون تومان اعتبار تاکنون هزینه شده است.

نرگس صمدی مشکل حمل و نقل و ساماندهی حاشیه‌نشینی روستای دستگرد را از مشکلات مهم مردم روستای دستگرد عنوان کرد.

وی همکاری مردم را با دهیاری بسیار مهم دانست و گفت: تاکنون مردم روستای دستگرد همکاری زیادی با دهیاری داشته‌اند و امید است با احداث این ساختمان ارتباط بین دهیار و مردم نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول