اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پیشگیری از وقوع حوادث در مراتع؛

ستاد بحران منابع طبیعی اصفهان فعال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون کار‌گروه ستاد بحران منابع طبیعی در راستای حفاظت از منابع و عرصه‌های طبیعی موجود در اصفهان فعال شده است.

ستاد بحران منابع طبیعی اصفهان فعال شد
منصور شیشه ‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مراتع و عرصه‌های طبیعی به‌عنوان منابع ملی کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: تمام استان‌ها باید در راستای حفظ و حراست از این منابع ملی تلاش کنند و با اجرای برنامه‌های مناسب از وقوع حوادث در عرصه‌های موجود در کشور جلوگیری کنند.
وی به فعالیت کار‌گروه‌های مختلف ستاد بحران در سازمان‌ها و ادارات موجود در اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در استانداری فعال است و این شورا کارگروه‌های مختلفی وجود دارد.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تشکیل کارگروهی در منابع طبیعی استان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون کار‌گروه ستاد بحران منابع طبیعی در راستای حفاظت از منابع و عرصه‌های طبیعی موجود در اصفهان فعال شده است.
وی به هدف از تشکیل این کارگروه در این اداره اشاره کرد و ادامه داد: پیشگیری از وقوع حوادث در مراتع، چگونگی حفاظت از آنها و اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع حوادث در این عرصه‌ها از مهمترین اهداف تشکیل این کارگروه محسوب می‌شود.
شیشه ‌فروش با اشاره به نحوه فعالیت این کارگروه در استان تاکید کرد: برگزاری جلسات مختلف و تدوین آیین‌نامه‌ها و دستور‌العمل‌های اجرایی در راستای این موضوع، آموزش مرتع‌داران، ایجاد یگان‌های حفاظت در مراتع و تجهیز آنها به امکانات مناسب از اقدامات صورت گرفته در این کار‌گروه است.
وی اضافه کرد: با آغاز فعالیت این کار‌گروه طرح‌های پیشگیرانه از وقوع حوادث در مراتع و عرصه‌های طبیعی مانند طرح‌های آبخیز‌داری در اصفهان اجرا شده است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تمام مردم باید در راستای حفاظت از عرصه‌های ملی تلاش کنند، گفت: در حال حاضر حفظ و حراست از این عرصه‌ها به همکاری و مشارکت تمام شهروندان نیاز دارد و استانداری اصفهان نیز از اجرای این برنامه‌ها حمایت می‌کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول