اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

اعتبارات منابع طبیعی تقویت شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری باید تقویت شود.

اعتبارات منابع طبیعی تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عصر امروز رئیس و جمعی از پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان از مجلس شورای اسلامی دیدن کردند.
در این بازدید که به دعوت نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، شرکت کنندگان پس از ورود به مجلس شورای اسلامی ابتدا در مقبره‏الشهدای مجلس حضور یافته و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اظهار داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری نقش مهم و اساسی در رشد، توسعه و شکوفایی کشور دارد.
عباس رجایی افزود: نگاه دولت و مجلس شورای اسلامی به منابع طبیعی و آبخیزداری نگاهی مثبت بوده و تمام تلاش‏ها بر این است که این نگاه‏ها با اختصاص اعتبارات تقویت شود.
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، از سمنان به عنوان استانی ممتاز در قلب کویر یاد کرد و اظهار داشت: شهرستان دامغان با داشتن ظرفیت‏های خوب کمک فراوانی به رشد و توسعه استان سمنان می‏کند.
وی گفت: امیدواریم مشکلات منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت کشوری برطرف شود تا پرسنل این دستگاه با روحیه و قوت بیشتری به کار خود ادامه دهند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با رئیس و پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اظهار داشت: شهرستان دامغان با دارا بودن سبقه فرهنگی باید بکوشد که به جایگاه خوب و ممتاز در تمامی عرصه‏ها دست پیدا کند.
غلامعلی حدادعادل افزود: همه ما باید به حفظ طبیعت و منابع طبیعی کمک کنیم و از نعمت‏های خدادادی به خوبی بهره‏برداری و استفاده کنیم و آن را به دیگر نسل‏ها منتقل کنیم.
وی گفت: رشد، توسعه و شکوفایی عرصه‏های منابع طبیعی و حفاظت از آن به دست انسان‏ها صورت می‏گیرد و کوتاهی در این زمینه از هیچ‏کس پذیرفتنی نبوده و نیست و این نعمت‏های خدادادی از جایگاه قرآن، آیات و روایات از اهمیت والایی برخوردار است.
دیدار با نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، حضور در جایگاه تماشاچیان و آشنا شدن نزدیک از نحوه قانون‏گذاری در مجلس شورای اسلامی، بازدید از موزه مجلس شورای اسلامی و مدرسه عالی شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه‏های سفر یک‏روزه رئیس و پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان از مجلس شورای اسلامی بود.
این سفر با هماهنگی و برنامه‏ریزی روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول